גנץ: “הקלטות בושלו באופן מכוון” • ביבי: “אז למה פיטרת את היועץ?”

כמה שעות לאחר שבני גנץ פיטר את היועץ האסטרטגי של כחול לבן ישראל בכר, בעקבות פרסום ההקלטה בה אמר עליו שהוא "סכנה לעם ישראל" -  טוען יו"ר כחול לבן: "המאפיה כאן, ההקלטות בושלו" • נתניהו בשוק: "שמעתם מה אמר ישראל בכר יועצו הבכיר של בני גנץ, הוא נתן עדות מבפנים"
אריה ריבקינד
ג' אדר התש"פ / 28.02.2020 13:13

ההיסטריה בכחול לבן: כמה שעות לאחר שבני גנץ פיטר הבוקר (שישי) את היועץ האסטרטגי של המפלגה ישראל בכר, בעקבות פרסום הקלטה שבה מתח עליו בכר ביקורת –  הוא טוען כי “ההקלטות בושלו”.

בסרטון וידאו שפרסם אמש הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל בחדשות 12, נשמע בכר אומר כי גנץ עלול להביא “סכנה לעם ישראל”, וכי “אין אומץ לתקוף באיראן”.

ובהקלטה, שבה נשמע בכר משוחח עם רב שקולו טושטש, אמר היועץ האסטרטגי: “היא (-ח”כ עומר ינקלביץ’ מכחול לבן) אומרת שהוא טיפש ואפס מאופס ואסור שיהיה ראש הממשלה”.

בצהרים צייץ גנץ בחשבון הטוויטר שלו:

“המאפיה כאן. הקלטות סתר, מעקבים וניסיונות חיסול פוליטיים. חייבים להתעורר כדי להציל את ישראל. אתמול בערב גם אני נחשפתי להקלטות שפורסמו בטלוויזיה. הקלטות שבושלו באופן מכוון על ידי בעלי אינטרס שמטרתם אחת – להשאיר את נתניהו בשלטון לעוד שנים ארוכות”.

 

בתגובה צייץ נתניהו: “אם ההקלטה של יועצו של גנץ מבושלת ושקרית (כדברי גנץ עכשיו), אז למה גנץ פיטר אותו? יועצו של גנץ פוטר בגלל שאמר את האמת שכולם יודעים: גנץ לא יכול להיות ראש ממשלה. אנחנו כן. עוד 2 מנדטים לליכוד ואנחנו מוציאים את המדינה מהפלונטר, מונעים עוד בחירות ומקימים ממשלה”.

בסיור שערך בצהרים בשוק מחנה יהודה – אמר נתניהו: “שמעתם מה אמר ישראל בכר יועצו הבכיר של בני גנץ, הוא נתן עדות מבפנים ואמר: ‘גנץ לא יתקוף באיראן, הוא מפחד’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות