החברים בכו: ‘נלמד ממך איך עושים חסד’ • דרכו האחרונה של אברימי ז”ל

מאות בני משפחה, חברים וידידים ליוו את ר' אברמי וינברג ז"ל, שנהרג בתאונת אופנוע בדרכו האחרונה • "היית מצוין במידות", ביכה חותנו • "יש לעשות חסד, ויש לעשות חסד עם חיוך. תמיד היית שם והייתה לך שליחות ברורה, לעלות חיוך על פני כל אחד", ספר יו"ר ארגון ידידים
יוסף גרינבוים
כ"ב שבט התש"פ / 17.02.2020 00:21

מאות בני משפחה, חברים וידידים ליוו הערב (ראשון), בהלוויה שיצאה מבית הלוויות ‘שמגר’ בירושלים, את ר’ אברמי וינברג ז”ל, שנהרג אחר הצהריים בתאונת אופנוע קטלנית בכביש 443.

במסע הלוויה הכאוב התקשו בני המשפחה והחברים הרבים לשאת את גודל האבדה ורבים מהם מיררו בבכי על החבר שהיה איש חסד מאיר פנים.

אברמי ז”ל, שנישא לפני כחצי שנה,  התנדב בארגוני חסד ובמיוחד בארגון ‘ידידים’, שם היה מנהל אגף הלוגיסטיקה. הוא נמנה על הצעירים שהקימו בבני ברק את קהילת ‘ברדיטשוב’,  שם התפלל.

חמיו, הרב יצחק שמואל כהן, מחסידי נדבורנה, ספד לו מחוץ לבית ההלוויות: “לפני כחצי שנה זכיתי להכניס אותך  לביתי. לפני שמבררים על חתן, הדבר הראשון שביררתי עליך היו המידות – ובמידות היית מצוין. היית מצוין בבין אדם לחברו, בין איש לאשתו, ואת המידות האלה אנחנו ניקח איתנו”.

ר’ אבי וינברג ז”ל מבני ברק נהרג בתאונה חצי שנה לאחר נישואיו

יו”ר ארגון ‘ידידים’, ישראל אלמסי, ספד לו בהלוויה: “אין אפשרות להבין מה קרה לנו היום. מה איבדנו. יש לעשות חסד, ויש לעשות חסד עם חיוך. תמיד היית שם והייתה לך שליחות ברורה, לעלות חיוך על פני כל אחד, בכל מצב.

“לא פעם היית אומר לי: לא מעניין אותי מה הצרכים שלי, מה עכשיו קורה איתי, יש פה אנשים שצריכים עזרה. אברימי, אנחנו לא נפרדים היום. אנחנו נלמד ממך איך עושים חסד, איך עושים אותו עם חיות ועל חשבון הזמן הפרטי שלנו.

“אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כל החברים שלך, בשם כל הידידים שלך, בשם ארגון ידידים, אם לא כיבדנו אותך מספיק, אם לא הערכנו אותך כראוי, אבל אנחנו מבטיחים לך שנמשיך את הדרך שלך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות