ר’ אבי וינברג ז”ל מבני ברק נהרג בתאונה חצי שנה לאחר נישואיו

ר' אבי וינברג ז"ל, חסיד סלאנים כבן 24, תושב בני ברק,  נהרג אחר הצהרים בתאונת דרכים קטלנית בכביש 443 • היה איש חסד שהתנדב בארגוני החסד השונים • בנו של הרה"ח רבי אפרים וינברג, מגיד שיעור בישיבה לצעירים של סלאנים • הטרגדיה הכתה במשפחה שבוע לפני חתונת אחותו
יוסף גרינבוים וחיים טוויל
כ"א שבט התש"פ / 16.02.2020 18:06

ר’ אברהם יהושע העשיל (אברמי) וינברגר ז”ל, חסיד סלאנים כבן 24, תושב בני ברק, נהרג אחר הצהרים (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 443, ליד מחסום מכבים לכיוון ירושלים.

המנוח ז”ל היה בעל חסד והתנדב בארגון ‘ידידים’ כמו גם בארגוני חסד אחרים.

לפרנסתו עבד כמנהל תפעול באולמי ‘ארמונות חן’ בבני ברק, שם שימש כמנהל לוגיסטיקה ומנהל תפעול בקייטרינג ‘גורמה’ של האולם.

היה אהוב מאוד על חבריו, והם מעידים כי “החיוך לא מש מפניו אף פעם”.

“לא מצליחים לעכל את הבשורה הקשה”, אומר אחד מחבריון לחרדים 10. “הוא תמיד אהב לעזור לכולם, איש שמח, היה עוזר במסגרת ארגון ידידים לאנשים, לכל מי שפנה”.

המנוח ז”ל  נולד בשכונת פאג”י בירושלים לאביו שיבלחט”א הרה”ח רבי אפרים וינברג, מגיד שיעור בישיבה לצעירים של חסידות סלאנים, מהמשפחות החשובות והענפות בחסידות.

צילום: מסך דף הפייסבוק של אבי ז”ל

אברמי ז”ל, מחברי קהילת ברדיצ’ב בבני ברק, נישא לפני חצי שנה בבני ברק עם רעייתו  – בתו של הרב יצחק שמואל כהן, מחסידי נדבורנה בנתניה.

הטרגדיה פקדה את המשפחה שבוע בדיוק לפני חתונת אחותו, שאמורה להתחתן ביום ראשון בשבוע הבא.

מסע ההלוויה ייצא בשעה 20:30 מבית הלווית שמגר להר המנוחות.

יושבים ‘שבעה’ בבית הוריו ברחוב בלוי 6 בשיכון פאגי בירושלים.

התאונה אירעה סמוך לשעה 14:30 כאשר האופנוע עליו רכב נפגע בהתנגשות עם משאית.

לכוחות ההצלה שהוזעקו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותו.

אורן כהן חובש באיחוד הצלה סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

זירת התאונה. צילום: דוברות זק”א

מיכאל יעקובוביץ, מתנדב זק״א מודיעין שטיפל בזירה, אמר: ״כואב הלב, מדובר ברוכב אופנוע צעיר בן 24 שהתנגש במשאית סמוך לצומת מכבים לכיוון ירושלים, כשהגעתי למקום הרוכב היה שרוע על הכביש סמוך לאופנוע המרוסק, כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית.

“פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות מודיעין טיפלו בכבוד המת בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״

בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזעזע
    16/02/2020 18:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. רבן שמעון בן גמליאל אומר משום ר’ יהושע: מיום שחרב בית המקדש אין לא יום שאין קללתה מרובה משל חברתה, המלחמה לא התחילה עכשיו ולא נגמרה עד ביאת המשיח רח”ל.

    רבותי, אנו חיים בתקופה איומה ונוראה, מהתחלת שנת “תש”פ” אין לך יום שאין קללתו מרובה משל חברו רח”ל. כל המלחמות והתהפוכות לא התחילו היום. זה התחיל עוד לפני המלחמה העולמית הראשונה, שעד היום לא נשקטה, ורק הקדוש-ברוך-הוא יודע מה עוד צפוי ח”ו. כל המדינות מתחזקות, כל אחת ונשקה בידיה, אבל אנחנו, עם ישראל, ככבשה אחת בין שבעים זאבים.

    אבל, יש דבר אחד שצריך לחזק אותנו, וכל יהודי באשר הוא, יותר מהנשק החזק ביותר, יותר מן המדינות הגדולות והעצומות ביותר, – היהודי השומר על יהדותו, והאשה השומרת על צניעותה חזק חזק חזק חזק, הוא יותר מהכל, יש בזה הכח להציל כל עם ישראל!!!!!!.