אבו מאזן ואיסמעיל הנייה כנועים על הברכיים: חולדאי הסיר את השלט

ראש עיריית תל אביב-יפו הורה להסיר שלט חוצות בו נראים אבו מאזן ואיסמעיל הנייה כנועים ויושבים על ברכיהם • 'הפרויקט לניצחון ישראל': "בכוונתנו לפעול נגד החלטתו בבית המשפט כבר בצאת השבת"
יוני גרין
כ' שבט התש"פ / 15.02.2020 19:05

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, הורה להסיר שלט חוצות שנתלה בתל אביב, בו נראים אבו מאזן ואיסמעיל הנייה כשהם ישובים על ברכיהם ועיניהם מכוסות – ולצדם הכיתוב: “שלום עושים רק עם אויבים מובסים”.

השלט נתלה במימון ‘הפרויקט לניצחון ישראל’.

חולדאי כתב בפייסבוק: ”הוריתי להסיר שלט חוצות בעיר בו נראים מחמוד עבאס ואיסמעיל הנייה על ברכיהם, כאשר עיניהם מכוסות וידיהם מונפות לאות כניעה, ומעליהם מרחפים מסוקים וסביבם הרס וחורבן”.

ראש העיר תל אביב הוסיף: ”התמונה מסיתה לאלימות המזכירה את מעשי דאע”ש והנאצים – שאיננו רוצים להימנות עימם. גם בתקופת בחירות יש קווים אדומים. אינני מתערב בפרסומים במרחב הציבורי – אבל הפעם הכללים נשברו. השפלתו של האחר איננה דרכנו”.

ראשי ‘הפרויקט לניצחון ישראל’ הגיבו:

“כן, זה אנחנו. נראה שיותר מחוות דעת אומנותית על השלט, הביקורת של ראש העיר מגיעה בנוגע למסר שעד היום כמעט ולא דיברו עליו במדינת ישראל.

‘שלום עושים רק עם אויבים מובסים’ היא התפיסה בה צריכה לנהוג מדינת ישראל כדי להילחם בסרבנות הפלסטינית. במשך עשרות שנים קיבלו מאיתנו הפלסטינים אינספור הזדמנויות לקבל את כל מה שרק יכלו לחלום עליו, ועדיין הם המשיכו בסרבנות שלהם. אנחנו חייבים להסתכל למציאות בעיניים ולומר את האמת – שלום יהיה אך ורק כאשר הפלסטינים והחמאס יובסו ויוותרו על כל שאיפה לחיסול מדינת ישראל.

“מפתיע לשמוע שדווקא מי שעומד בראש העיר המציירת עצמה כפלורליסטית במדינת ישראל מנסה לסתום פיות, אבל בכוונתנו לפעול נגד החלטתו בבית המשפט כבר בצאת השבת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות