‘הופתעתי שדרעי תוקף לוחם בעסקנים שגונבים כספים משקופים’

יו"ר שס את יו"ר הליכוד בבני ברק: "יש זעם רב ב'דגל. הוא מסית נגד החרדים אפילו יותר מישראל ביתנו" • וידר: "עסקני המפלגות החרדיות הם שרודפים את הציבור החרדי - ולא אני. דרעי שכח את מי ואת מה הוא מייצג. לא רק שלא היה ראוי שיתקוף אותי, אלא שמצופה ממנו לשבח אותי"
אריה ריבקינד
י"א שבט התש"פ / 06.02.2020 11:31

משה גפני מאיים לפרק את גוש הימין בגלל יעקב וידר? יו”ר שס אריה דרעי תקף הבוקר (חמישי), בראיון לתכנית ‘מרציאנו_סגל’ בגלי צה”ל, את יעקב וידר, יו”ר הליכוד בבני ברק –  מבלי להזכיר את שמו: “גפני לא התייעץ איתי, אבל אני יודע שיש זעם רב ב’דגל’ כי נציג הליכוד במועצת העיר בני ברק מסית נגד החרדים אפילו יותר מישראל ביתנו”.

מיו”ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק וראש המטה החרדי בליכוד, יעקב וידר, נמסר בתגובה: “הופתעתי מאוד לגלות שהשר דרעי, שמציג את עצמו כנציג השקופים והשכבות החלשות, בחר לתקוף דווקא אותי, זה שלוחם בעסקנים שגונבים כספים מאותם שקופים ושכבות חלשות”.

לדבריו, “עסקני המפלגות החרדיות רודפים את הציבור החרדי, ולא אני. השר דרעי יודע היטב שבזמן שהוא רק מדבר, אני זה שבאמת עובד למען הציבור. אני זה שהביא הצעה לפתרון האפליה הקשה נגד בנות ממוצא מזרחי במוסדות החינוך החרדים – וסיעתו של דרעי הצביעה נגדה.

“אני זה שהביא הצעה להנצחת מרן הרב עובדיה יוסף – וסיעתו של דרעי הצביעה נגדה. אני זה שהביא הצעה לחיסכון ומניעת בזבוז כספי ציבור, שתועיל קודם כל לאותם אברכים שדרעי טוען שהוא מייצג – אבל סיעתו של דרעי הצביעה נגדה”.

הוא הוסיף: “אולי דרעי שכח את מי ואת מה הוא מייצג, אבל לא רק שלא היה ראוי שיתקוף אותי, אלא שמצופה ממנו לשבח אותי וחשוב מזה – להצטרף אלי. אני קורא לשר דרעי להעלות שוב לשידור, להתנצל ולהתחייב פומבית לקחת חלק במאבק נגד העסקנים והשחיתות הציבורית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות