הטירוף ‘רק לא ביבי’ I מי עוזר לאבו מאזן להלחם בטראמפ? אולמרט

השניים צפויים לשתף פעולה נגד 'תוכנית המאה' של טראמפ, בעת שמועצת הביטחון של האו"ם תדון בה • מקורות פלסטיניים: הצהרת אולמרט תסייע לאבו מאזן לגבש תמיכה בין-לאומית נגד היוזמה
אריה ריבקינד
י"א שבט התש"פ / 06.02.2020 12:46

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, יקיים מסיבת עיתונאים בשיתוף עם יו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, במקביל לדיון על תוכנית השלום של טראמפ במועצת הביטחון של האו”ם במטה הארגון. כך טוענים היום (חמישי) מקורות בכירים ברשות הפלסטינית

לפי דיווח בחדשות 12, אולמרט – התומך הגדול של בני גנץ,  צפוי להביע את התנגדותו לתוכנית, ולטעון שוב כי הוא היה על סף הסכם עם הפלסטינים, לקראת סוף כהונתו כראש ממשלה.

לדברי המקורות הפלסטיניים, הדברים שמתכנן אולמרט לומר צפויים לסייע לאבו מאזן לגייס תמיכה בין-לאומית רחבה לדחיית תוכניתו של טראמפ.

זאת משום שתהיה זו עדות של ראש ממשלה ישראלי לשעבר כי הפלסטינים אינם פוסלים על הסף הגעה להסדר עם ישראל במסגרת משא ומתן בין הצדדים.

השר יריב לוין הגיב: “תתארו לכם מדינה שראש ממשלה לשעבר שלה חובר לטרוריסט שמנהיג את האויב, וביחד הם פועלים כדי להכשיל מהלך חיוני לעתידה ולביטחונה של אותה מדינה.

“אחרי שהצהיר שיצביע לכחול לבן, האם ייתכן שאולמרט פשוט עושה את מה ש’כחול-לבן’ תעשה אחרי הבחירות – תחבור לאבו מאזן ותמנע את מימוש ההישגים העצומים שהביא ראש הממשלה נתניהו במסגרת תוכנית המאה?”

העיתונאית שמרית מאיר הגיבה: “נניח שהנשיא סנדרס מציג תכנית שלום שמוטה באופן ניכר לטובת הפלסטינים. אתם מדמיינים מנהיג פלסטיני שחובר לראש ממשלת ישראל כדי להתנגד לה כי היא לא מספיק פרו ישראלית? אירוע מהתחום הפתולוגי, אין מילה אחרת”.

ועורך כפר חב”ד, אהרן דב הלפרין, צייץ:  “לראות ולא להאמין מה שהטירוף ‘רק לא ביבי’ עושה לאנשים. חשבנו ששיא השפל הוא שהאולפנים מזמינים כל יומיים את בוגר מעשיהו להתראיין על שחיתות ונורמה שלטונית טעינו. יש נמוך יותר ראה”מ לשעבר ייכנס באו”ם מסיבת עיתונאים משותפת עם האויב אבו-מאזן, נגד טראמפ, רק כדי להרגיז את נתניהו…”

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נחמד שאתם מפיצים מידע שקרי שבחור עם אנטרס פוליטי ברור(יאיר)
    07/02/2020 12:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המציא.
    ציפיתי לעיתונות ופחות ללשון הרע.

  2. קצת ילדותי לחשוב שהוא ניפגש עם אבו מאזן בשביל להרגיז את נתניהו.
    07/02/2020 12:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. הוא עושה את המהלך הטפשי הזה כי הוא מתנגד לתוכנית המאה ורואה באבו מאזן פרטנר.
    אני בוחר בחברי הרשימות, לא באולמרט (ההוא שנתניהו קרא לו להתפטר בגלל חקירות וסיבות מוסריות) שאינו בפוליטיקה

  4. יש סרטון יפה שבו יאיר שרה וביבי מראים קרבה לאבו מאזן
    07/02/2020 12:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. אני מניח שאבו מאזן מפעיל אותם