דרעי: “ליברמן סגר ממשלה עם גנץ והערבים, הסכנה כעת היא אמיתית”

יו"ר ש"ס השקת קמפיין המפלגה: "נעניתי לבקשתו של ראש הממשלה ושל השר ישראל כץ לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם ׳הליכוד׳. אני יעמיד לרשותם את כל העזרה"
אריה ריבקינד
ז' שבט התש"פ / 02.02.2020 19:33

מפלגת ש”ס השיקה הערב (ראשון) את קמפיין הבחירות לכנסת ה-23, במעמד יו”ר המפלגה ושר הפנים אריה דרעי, חברי הכנסת ופעילי ש”ס מרחבי הארץ.

“יש רק אשם אחד בכל המצב שהמדינה נמצאת, שמו אביגדור ליברמן”, הכריז דרעי. ”כל האחריות למצב הזה מתחילתו ועד סופו – זה הוא. היום אפשר לחשוף שמי שטרפד את כל הקמת ממשלת האחדות זה אותו ליברמן״.

יו”ר ש״ס התייחס לדברי אביגדור ליברמן, לפיהם יש ברשותו תוכנית שתמנע בחירות רביעיות. “אכן ליברמן אומר את האמת הפעם. יש סיכום ברור שכבר סוכם בינו ובין לפיד, גנץ, מרצ, טיבי ועודה להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות.

”זאת עובדה וסיכום”, טען דרעי. ”אני אומר זאת באחריות ובידיעה ברורה. הפעם ליברמן אומר את האמת. לכן הפעם הסכנה היא אמיתית”.

השר דרעי סיפר כי בעבר הסכים לשבת בממשלת אחדות, אך בבחירות הקרובות עלולה לקום ”ממשלת שמאל עם שנאה לדת וליהדות שנשענת על הרשימה המשותפת”.

דרעי סיפר: ”הפעם נשקיע הרבה יותר מאמץ בעבודה בשטח. נעניתי לבקשתו של ראש הממשלה ושל השר ישראל כץ לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם ׳הליכוד׳. אני יעמיד לרשותם את כל העזרה. גם נתניהו יודע שאם יש מישהו שהוא צריך לסמוך אליהם, זה אנחנו. ארץ ישראל זה שלנו בזכות אבותינו”.

דרעי הדגיש: “אם כל מפלגה מהגוש תדע להביא עוד 10% מהקולות, אנחנו נהיה עם מעל 60 מנדטים. אפשרי להביא לניצחון. חזרתי עכשיו מנתב״ג מסיור עם חברי השר ליצמן, רואים איזה גן עדן. בדיוק בגלל זה האדישות הזאת. רק כשאנשים יבינו שהכל הולך להיפסק, כולל החינוך של ילדינו, רק אז יבינו את גודל הסכנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות