גורם ב’דגל’: טעינו ששתקנו לליברמן, הפעם נגיב לו חזק

דבריו של אורי מקלב על "מפלגת הפשע" של ליברמן עוררו סערה וגררו תגובות מצד הדוגלים בשיטת "אל תגיבו לו, הקמפיין שלו ידעך" • אלא שגורם ב'דגל' אומר לחרדים 10: "אחרי הבחירות התברר שההסתה חלחלה וחלחלה וזו הייתה שגיאה לשתוק. כעת נגיב על כל דבר, אפילו ניזום מתקפות"
ז' שבט התש"פ / 02.02.2020 17:43

ח”כ אורי מקלב מ’דגל התורה’ תקף היום (ראשון) בחריפות את יו”ר ‘ישראל ביתנו’, ח”כ אביגדור ליברמן, בראיון לתכנית ‘שחור לבן’ בערוץ כנסת – כשטען כי “ישראל ביתנו היא מפלגת פשע”.

איווט עם טלפון כשר? “חוץ מחרדים, רק משפחות פשע מסתובבים ככה”

דבריו של מקלב עוררו סערה – וגררו תגובות רבות מצד מי שדוגלים בשיטה של “אל תגיבו לו, הקמפיין שלו ידעך”.

בשיחה של חרדים 10 עם גורם ב’דגל התורה’ הוא מספר, כי בישיבת הקמפיין של המפלגה הוחלט להגיב לליברמן – וביתר שאת.

“בסבב הבחירות הקודם, היו שאמרו שלא נכון להגיב לו, שאם לא נגיב, הוא ידעך”, הוא אמר. “בדיעבד התברר אחרי הבחירות שההסתה שלו רק חלחלה וחלחלה ושזו הייתה שגיאה לשתוק”.

הפעם, לדבריו “בישיבת מטה של ‘דגל’  החליטו להגיב לליברמן על כל דבר, ואפילו ליזום מתקפות. זה אולי יחזיר את סדר היום של ‘דת ומדינה’ – רוב היושבים באסיפה טענו שלא, שסדר היום המדיני חזק מאד ולא ישתנה כל כך מהר –  ועדיין, חייבים להגיב. להסביר לציבור שהכסף אצל ליברמן, ממש לא אצל בני הישיבות ו’המשתמטים’, כפי שהוא נוהג לכנות את האברכים היושבים ושוקדים על לימוד התורה.

“איפה הכסף? הכסף אצל ליברמן, בסבבי הבחירות השני, השלישי והרביעי אולי בקרוב. וזה רק בגללו. לכן אין כסף לבריאות ולשאר צרכי המדינה”.

הגורם מדגיש: “על כל דבר, תצא תגובה!”

לדבריו, “בקרוב נשמע גם את אגודת ישראל מגיבה. עד כמה שידוע לי גם אצלם ככה הוחלט”, הוא אומר.

הגורם הוסיף: “כל השיקולים בעד ונגד עלו על השולחן. היו שטענו, צריך להגיב רק כלפי פנים, שלא ייצא החוצה, אבל הנחת העבודה שלנו היא שב-2020 הכול יוצא החוצה, ולכן התגובות יהיו החוצה, גם מלכתחילה. כפי שמקלב עשה השבוע בערוץ הכנסת, רק לדוגמה”.

על ההתנהלות של ש”ס הוא אומר: “וכי בש”ס לא מגיבים? רק השבוע הם הגיבו לליברמן. על דבריו לאבו מאזן, על דבריו לראשון לציון הרב יצחק יוסף. אז למה? אם מתאפקים, אז עד הסוף. להערכתי, גם הם יגיבו בהמשך ועל כל דבר. גם הם ככה יחליטו. גם הם לא ישתקו”.

ליברמן: כל עולה חדש שעשה צבא יותר יהודי מדרעי וגפני • “האיש ההזוי מטריל מדינה”

להערכתו, “במהלך השבועות הקרובים – עד ליום הבחירות – נראה הגברה של קצב התגובות, גם מצד אגו”י וגם מצד ש”ס. בדגל, כאמור, היו חלוצים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות