מלכודת? נתניהו: “המלצתי שגם בני גנץ יוזמן” • ומה צייץ טראמפ? I צפו

ראש הממשלה נפגש עם סגן נשיא ארה"ב בשגרירות ארה"ב בירושלים - וקיבל הזמנה לבית הלבן • הבית הלבן: "הנשיא דונלד טראמפ יקבל בברכה את ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגיע לבית הלבן ב-28 בינואר"
אריה ריבקינד
כ"ז טבת התש"פ / 23.01.2020 22:06

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד הערב (חמישי) עם סגן נשיא ארה”ב מייק פנס ושגריר ארה”ב בישראל דיוויד פרידמן בשגרירות ארה”ב בירושלים.

בפתח הפגישה אמר סגן הנשיא: “דונלד טראמפ ביקש ממני להעביר הזמנה לראש הממשלה נתניהו להגיע לבית הלבן בשבוע הבא, כדי לשוחח על עניינים אזורים ועל האפשרות של שלום באזור”.

“העברתי הזמנה דומה גם לחבר הכנסת בני גנץ, והוא קיבל אותה”, הוסיף פנס.

ראש הממשלה נתניהו גילה כי הוא זה שהציע שגנץ יוזמן להתעדכן על התכנית.

“קיבלתי את ההזמנה בשמחה, אני מצפה לעבוד עם הנשיא טראמפ בנושא. הצעתי שגנץ יוזמן לאירוע כי זה חשוב שלא נאבד את ההזדמנות ההיסטורית הזו”, הוסיף ראש הממשלה.

הנשיא טראמם צייץ בחשבון הטוויטר שלו על המפגש שיקיים בשבוע הבא עם ראש הממשלה נתניהו וח”כ בני גנץ.

“ארצות הברית מצפה לקבל את פני ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר כחול לבן בני גנץ בבית הלבן. חשוב לומר שהדיווחים על הפרטים והתזמון של פרסום תכנית השלום שלנו הם בעיקר ספקולטיביים”, כתב טראמפ.

הבית הלבן פרסם קודם לכן, לאחר ההצהרות של נתניהו ופנס, הודעה בה נכתב: “הנשיא דונלד טראמפ יקבל בברכה את ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגיע לבית הלבן ב-28 בינואר. גם ח”כ בני גנץ נענה להזמנת הנשיא ויגיע לוושינגטון.

“ארצות הברית וישראל הן שותפות חזקות, וביקור ראש הממשלה הוא הזדמנות לדון באינטרסים המשותפים שלנו לביטחון אזורי ולאומי”, נאמר בהודעת הבית הלבן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות