גפני מבקר מינויי השרים החדשים: “הם מיותרים, למה להרגיז אותנו?”

יו"ר וועדת הכספים טען כי מינויי השרים החדשים מיותרים, שכן הם לא יוכלו לעשות דבר במהלך תקופת הבחירות: "לאיזה צורך היה צריך לעשות את זה – כדי להרגיז אותנו בדגל התורה?"
אריה ריבקינד
ט' טבת התש"פ / 06.01.2020 11:28

חבר הכנסת משה גפני מדגל התורה מתח היום (שני) ביקורת על סבב מינוי השרים האחרון שביצע ראש הממשלה.

בריאיון לתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’ –  טען יו”ר ועדת הכספים כימדובר במהלך מיותר בתקופת בחירות, שכן השרים החדשים לא יוכלו לעשות אף צעד משמעותי בתפקידם.

גפני תהה: “לאיזה צורך היה צריך לעשות את זה – כדי להרגיז אותנו בדגל התורה? אני חושב שזו הייתה טעות. לאיזה צורך זה נעשה? השרים החדשים לא יוכלו לתפקד. האם יש תקציב, האם השר יכול לשנות דברים? הוא לא יכול כי יגידו לו שזה ערב בחירות. למשרדים אין כסף. אמרתי לנתניהו שאני חושב שזה מיותר. היה צריך לקחת שרים קיימים ולהדביק להם את התיקים האלה”.

גפני התייחס גם למאמצים להקמת ועדת כנסת שתדון בבקשת החסינות של נתניהו – ואמר: “זה חלק ממסע שמתנהל הרבה זמן במפלגות שאינן בגוש הימין. הם יעשו כל מאמץ כדי להדיח את נתניהו. זה פוליטי לגמרי ויישאר ככה כל הזמן. אבל אחרי הבחירות אפשר לנהל דיון רגוע יותר ולא חלק ממערכת בחירות”.

אתמול החליט ראש הממשלה למנות את חבר הכנסת דוד ביטן לשר החקלאות, ציפי חוטובלי מונתה לשרת התפוצות, יפעת שאשא-ביטון לשרת הרווחה ויצחק כהן לשר הבינוי והשיכון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות