לא תאמינו למה לציבור החרדי יש תוחלת חיים ארוכה מהממוצע • צפו

ח"כ אורי מקלב קורא לראשי הסיעות בכנסת לעצור את ההסתה כנגד הציבור החרדי: "קחו אחריות ועצרו את המתקפות השקריות כנגד הציבור החרדי" • על ההסתה: "איפה החרדים האלה שלא משלמים על תרופות? מחפש אותם"
אריה ריבקינד
י"ב כסלו התש"פ / 10.12.2019 12:29

חבר הכנסת אורי מקלב פנה בנאום שנשא במליאת הכנסת, במסגרת ‘נאומים בני דקה’ , לראשי הסיעות בכנסת וקרא להם לעצור את ההסתה וההשמצה כנגד הציבור החרדי.

בנאמו אמר מקלב, כי נכון שאנו לא יודעים אם יהיה בחירות או שלא, אבל ברור שבבחירות תהיה תעמולה מרובת השמצות והכפשות – ולדבר הזה יש השלכות חמורות.

לדבריו, רק ביום שישי האחרון, בדיון שהתקיים באחד מכלי התקשורת בארץ על תוחלת החיים בקבוצות באוכלוסיה בישראל, עלה כי לציבור החרדי ישנו תוחלת חיים גבוהה מן הרגיל, והמסקנה שהגיעו החברים בדיון הייתה – כי זה בעקבות כך שישנו שר בריאות חרדי, והציבור החרדי קושר קשרים עם קופות החולים, ולכן יש לציבור החרדי תוחלת חיים ארוכה יותר מן הממוצע…

הרב מקלב המשיך והסביר את ההשלכות של ההסתה הפרועה: רק לפני שבוע קיימו כאן בכנסת דיון על הביטוח הסיעודי. עלה לדבר אחד מראשי הארגונים ואמר, כי החרדים אינם משלמים כסף על תרופות. “איפה החרדים האלה? אני מחפש אותם”, אמר מקלב בציניות.

רק היום התפרסמה ‘ידיעה’ באחד העיתונים, לפיה שליש מתקציב סבסוד המעונות בישראל מגיע לאברכים. “לוקחים את הנותנים מעוותים אותם ומסיתים את הציבור”.

מקלב פנה לראשי הסיעות שנכחו באולם אותה שעה, ובהם  יו”ר כחול לבן בני גנץ, ואמר להם: “אני קורא לכם לקחת אחריות ולעצור את מתקפות ההסתה, כי זה דבר שמדרדר ולא ניתן יהיה לעצור אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות