זה האיום של מיקי זוהר אם בית המשפט ימנע מביבי להרכיב ממשלה

יו"ר סיעת הליכוד מזכיר שלא יתכן מצב בו משפטנים יקבעו מי יכהן כראש הממשלה - ומצהיר: "לא אשאר דקה חבר כנסת אם בג"ץ או היועמ"ש יחליטו לא לאפשר לנתניהו להרכיב ממשלה"
אריה ריבקינד
י"ב כסלו התש"פ / 10.12.2019 16:21

יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ מיקי זוהר, התייחס היום (שלישי) לקריאות במערכת הפוליטית, המבקשות מהיועץ המשפטי לממשלה ומבית המשפט העליון שלא לאפשר  להעניק לבנימין נתניהו את את המנדט להרכבת הממשלה – בגלל כתבי האישום נגדו.

בחשבונו בטוויטר כתב זוהר: “באמת נראה לכם הגיוני שיועצים משפטיים או בית המשפט צריכים להיות אלו שיקבעו מי יהיה רה״מ של מדינת ישראל? זו דמוקרטיה בעיניכם?”

בראיון שהעניק לרדיו 90 אמר יו”ר סיעת הליכוד כי אם בית המשפט או היועץ המשפטי לממשלה ד”ר אביחי מנדלבליט, יתערבו ויקבעו דבר מה בנוגע לכהונת ראש הממשלה בנימין נתניהו – הוא יתפטר מכנסת ישראל: “לא אשאר דקה חבר כנסת אם בג”ץ או היועמ”ש יחליטו לא לאפשר לנתניהו להרכיב ממשלה”.

לדבריו, אם נגיע למצב כזה לא תהיה שום משמעות לתפקידו הפרלמנטרי והוא יוותר חסר השפעה.

זוהר אומר כי הציבור הוא זה שצריך לבחור את מנהיגיו, ולא יתכן מצב בו משפטנים יקבעו מי יכהן כראש הממשלה: ‏”אני שומע את הקולות שקוראים ליועמ”ש ולבית המשפט העליון לקבוע שאסור לנתניהו לכהן כראש ממשלה או לחלופין שאסור להטיל עליו את המנדט להרכבה. תגידו, אתם השתגעתם? באמת נראה לכם הגיוני שיועצים משפטיים או בית המשפט צריכים להיות אלו שיקבעו מי יהיה רה”מ?!”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתה רציני או מתלוצץ?
    10/12/2019 16:31
    שאול א.
  1. את מי בדיוק בבית המשפט מעניין אם אתה תהיה חבר כנסת או לא? חשבתי, שהאיום שלך יהיה שינוי החוק באופן בו בג”צ לא יוכל להתערב עוד בנושאים פוליטיים.
    כנראה שאינך יודע כיצד לאיים על אנשים שחושבים שכל החוכמה נמצאת אצלם.

  2. שלא יאיים, שיבצע!
    10/12/2019 18:26
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. פחח