הרב שמואל אליהו לנתניהו: “אל תתפטר, אתה חייב להמשיך להנהיג”

רבה של העיר צפת לראש הממשלה: ''אנחנו לא מאמינים לכל מה שמספרים עליך. על פי ההלכה אין שום אמינות ל'עדי מדינה'" • "כולם רוצים שתמשיך להנהיג ואתה לא יכול לאכזב את שולחיך" • "למרות ששמעו על הזוטות שמאשימים אותך, הם חושבים שמעשיך הטובים הם העיקר"
חרדים 10
א' כסלו התש"פ / 28.11.2019 22:54

רבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו, קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא לפנות את מקומו ולהמשיך בתפקידו, כפי שקבע החוק.

לפי דיווח בערוץ 7, הרב אליהו אמר: ”נתניהו – אל תתפטר. בחרו בך מאות אלפי אנשים. תומכים בך עוד מאות אלפים אחרים ממפלגות אחרות. כולם רוצים שאתה תמשיך להנהיג את המדינה ואתה לא יכול לאכזב את כל שולחיך”.

לדברי הרב אליהו, המונים בחרו בנתניהו, ”למרות ששמעו על הזוטות שמאשימים אותך בהם. הם חושבים שמעשיך הטובים הם העיקר, הם המעשים המשמעותיים ביותר, הם המעשים שמשפיעים על כלל האומה. ולא חטאי הסיגרים והסיקור החיובי בוואלה.

”דע לך שאנחנו לא מאמינים לכל מה שמספרים עליך”, הוסיף הרב אליהו. ”על פי ההלכה אין שום אמינות ל’עדי מדינה’ שמעידים כדי להציל את עורם. אין לך שוחד גדול מזה. על פי ההלכה דבריו של עד מדינה לא מעלים ולא מורידים.

”אסור לך להתפטר. אנו חושבים שזו גם הייתה כוונת המחוקק שקבע שראש ממשלה לא צריך להתפטר בוודאי לא בעקבות האשמות כל כך זוטרות וכל כך רעועות. החוק קובע שיש לך חסינות, תפעל על פי החוק. החוק אומר שמותר לך להמשיך להנהיג, אתה חייב להמשיך להנהיג. אל תתפטר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד
    30/11/2019 20:50
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כל הכבוד

  2. הרב הגדול
    01/12/2019 09:37
    איילה לבנה
  3. היישר מהקבה לאוזן הרב אליהו. מאד מאד מרשים את הציבור.