ד”ר מרדכי קידר הדהים: “פוליטיקאי מוביל עומד מאחורי הרצח של רבין”

המזרחן הנודע, המרצה באוניברסיטת בר אילן, הדהים את הנוכחים בהפגנת התמיכה בנתניהו, שהתקיימה בפ"ת: "24 שנים שהימין מוכפש בגלל מה שאולי לא יגאל עמיר עשה" • קרא לחקור מי רצח את ראש הממשלה המנוח
אריה ריבקינד
א' חשון התש"פ / 30.10.2019 11:33

ד”ר מרדכי קידר, מזרחן ומרצה במחלקה לערבית באוניברסיטת בר-אילן, נאם אמש (שלישי) בהפגנת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שהתקיימה בכיכר גורן בפתח תקווה –  והדהים את הנוכחים כשאמר כי “מי שעומד מאחורי רצח רבין הוא פוליטיקאי מוביל”.

לדבריו, יגאל עמיר הוא ככל הנראה לא האדם שרצח את ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל.

קידר אמר בעצרת: “לפני 24 שנים קרה הרצח של יצחק רבין ראש הממשלה ז”ל, והניסיון להסתיר את מה שקרה אז נמשך עד היום הזה.

“האשמת הימין ממשיכה עד היום הזה. ואיך אני יודע שזו השתקה? 25 שנה הייתי בחיל המודיעין. ראיתי עשרות אלפי מסמכים שכתוב עליהם ‘סודי ביותר’.

“למה ‘סודי ביותר’? ביטחון מקורות, לא לשרוף מקורות. גם מסמכים לא חשובים – ‘סודי ביותר’. גבירותיי ורבותיי – חלקים גדולים מחקירת רצח רבין נמצאים עד היום כמסמכים סודיים ביותר”.

לדברי קידר, “האדם שרצח את רבין היה אדם שראשי התיבות של שמו הן י”ר. מי שעמד מאחורי העניין הזה הוא כנראה פוליטיקאי מוביל, שרצה לחסל את רבין מכיוון שהוא רצה לצאת מהסכמי אוסלו.

“אני קורא מכאן להסיר את הכותרת השקרית ‘סודי ביותר’ מעל המסמכים שלא משתלבים עם התאוריה שהימין רצח את רבין. 24 שנים שהימין ואוניברסיטת בר אילן מוכפשים, בגלל מה שאולי לא יגאל עמיר עשה. הוא יושב בכלא בבידוד, למה בבידוד? כדי שלא יגיד את האמת לאף אחד. גבירותיי ורבותיי, מכאן לחקירה האמתית על רצח רבין”.

מאוניברסיטת בר אילן נמסר בתגובה: “הנהלת אוניברסיטת בר-אילן מגנה בכל תוקף את הדברים של ד”ר קידר. הדברים נאמרו על דעתו בלבד ואינם מייצגים את האוניברסיטה ואנשיה. אנו סבורים שאין מקום להתבטאויות מסוג זה בחברה הישראלית”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רצח רבין האותיות שנתן על הפוליטיקאי הן י ר שזה יצחק רבין
    30/10/2019 16:03
    צילצולית
  1. מה אתה צוחק עלינו י ור הן האותיות של הפוליטיקאי הבכיר יצחק רבין בעצמו תתבייש

  2. הכרזת קידר
    31/10/2019 07:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. על מה מסתמך קידר ? מי הפוליטיקאי מאחרי הרצח, אמירה סתמית , אחרת כל הפוליטיקאים מתקופת הרצח חשודים ומזוהים עם הרצח.