סערה: פקחים דרשו לפרק סוכה שהוקמה בפארק, ראש העיר התנצל I צפו

פקחים בפארק הלאומי ברמת גן דרשו לפרק סוכה שהוקמה בפארק, משום שהיא "ללא תקן" - ועוררה סערה ברשתות החברתיות • ראש העיר מיהר להגיב: "אחרי שתושבים נפגעו מהמראות בסרטון, החלטתי להפעיל שיקול דעת ולהחריג את הצבת סוכות תקניות. אנחנו מצרים ומתנצלים"
אריה ריבקינד
ט"ז תשרי התש"פ / 15.10.2019 18:18

דרישה של פקחים בפארק הלאומי ברמת גן לפרק סוכה שהקימה משפחה משום שהיא “ללא תקן” – עוררה סערה ברשתות החברתיות.

“במדינת היהודים”, כתב אחד המגיבים, “משפחה יוצאת לפארק לבלות ומביאים איתם סוכה שתפורק בתום הבילוי. הפקחים דורשים לפרק את הסוכה כי היא ‘ללא תקן’. לא, כי כל האוהלים שפזורים הרגע בכל הארץ הם עם תקן…”

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הגיב בדף הפייסבוק שלו – והתנצל: “פקחי הפארק הלאומי שהורו למבקרים לפרק סוכה פעלו לפי מדיניות רבת שנים לפיה בשל שיקולי סדר ובטיחות לא מאושרת הצבה או בניה של שום מבנה או אפילו אוהל  ללא אישור יועץ בטיחות ופניה מראש.

“לאחר שקילת הדברים על ידי, בעקבות תושבים שנפגעו מהמראות בסרטון, החלטתי להפעיל שיקול דעת ולהחריג את הצבת סוכות תקניות ותקינות במהלך חג הסוכות”.

לדבריו, “מהיום ניתן יהיה להקים סוכה ובלבד שהפיקוח שוכנע שמדובר בסוכה תקנית ותקינה ללא אלמנטים מסוכנים הבולטים לעין”. 

הוא הדגיש: “למרות שהפקחים ביצעו את מלאכתם נאמנה ולא בטוח שבשום פארק אחר מותר הדבר, אנחנו מצרים ומתנצלים אם מי מהמעורבים או הצופים בסרטון נפגע”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רמת גן הופכת להיות עיר לא ידידותית לדתיים. אין מה לחפש שם.
    15/10/2019 22:06
    אסתר
  1. יש מספיק מקומות אחרים בארץ בהם אפשר לחגוג

  2. סוכה
    25/10/2019 14:25
    חסוי
  3. כאן מדינת יהודים לכולם מותר להם ליבנות סוכה איפה שהם רוצים כולה 7 ימים ואתם עושים עיניין מי זה חלאס תנו ליהודים לחיות איפה שהם רוצים עוד מעט תיקבעו להם כמה מנות של אוכל להכין כל יום