“ביבי, לעולם לא תצעד לבד”, נשבעו הליכודניקים מול בית היועץ • צפו

מאות פעילי ליכוד הפגינו סמוך לביתו של מנדלבליט לקראת תחילת השימוע לראש הממשלה - ותקפו את התקשורת ומערכת המשפט • נתניהו הגיב: "תודה לרבים-רבים מכם שבאתם הערב באפס התראה ומתוך המיית הלב. ריגשתם אותי!"
אריה ריבקינד
ג' תשרי התש"פ / 01.10.2019 23:29

מאות פעילי ליכוד הפגינו הערב (מוצאי ראש השנה) בכיכר גורן בפתח תקווה, סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט – לקראת השימוע לראש הממשלה שיחל ביום רביעי.

הפעילים, שהגיעו עם דגלי ישראל, שרו “ביבי מלך ישראל, חי וקיים”, וקראו בין היתר: “העם דורש צדק משפטי”, “הוא זכאי” ו”לא יעזור לשמאל כלום”.

את המארגנות הכריזה: “אני גאה בכם עם ישראל האהוב והיפה, על זה שהתייצבתם בהפגנה ספונטנית בלי אוטובוסים בלי כלום, עם אהבה ענקית בלב. המסר הראשון שלנו הוא לראש הממשלה בנימין נתניהו, בנימין לעולם לא תצעד לבד! עם ישראל מאחוריך!”

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הפעילים שהפגינו מול בית היועץ המשפטי לממשלה.

“בניגוד למאות ההפגנות שאורגנו ומומנו על ידי הקרן החדשה וארגוני השמאל, תודה לרבים-רבים מכם שבאתם הערב באפס התראה ומתוך המיית הלב. ריגשתם אותי!”.

 

השימוע של ראש הממשלה בתיקים 1,000, 2,000 ו-4,000 יחל מחר ב-10:00 בבוקר בחדר הישיבות של משרד המשפטים בירושלים, בהשתתפות היועמ”ש אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה שי ניצן, הפרקליטה המלווה ליאת בן ארי, המשנה רז ניזרי, והמשנה שלמה למברגר.

מטעם נתניהו ייקחו חלק בשימוע עו”ד עמית חדד, עו”ד יוסי אשכנזי ועו”ד רם כספי, כשלצידם עוד 7 עורכי דין.

עו”ד רם כספי יפתח מחר בהצגת התמונה הכללית, בנקודות שנוגעות בעיקר לסוגיות פרשנות החוק, יחסי תקשורת ופוליטיקאים ועוד.

עורך הדין עמית חדד יתמקד בתיקים 1000 ו-2000, ואילו עורך הדין יוסי אשכנזי יתמקד כבר מחר בתיק 4000. שאר עורכי הדין שייכים לצוותים ממשרדיהם של עורכי הדין חדד ואשכנזי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    באמת מרגש..אפילו שלא בחרתי בו
    03/10/2019 13:23
    לילי
  1. אפילו שלא בחרתי בו. עדיין כואב לי עליו ועל הלינץ’ התקשורתי שהוא עובר.