תמהוני מעכו נתפס עם סכין בחצרו של רבי דוד אבוחצירא

תושב עכו כבן 40 נכנס בכוח אל ישיבת 'אביר יעקב' בעיר נהריה, תוך שהוא מגדף את רבי דוד אבוחצירא • כאשר בלמו אותו עוזריו ומנעו את התקרבותו, נתפסה ברשותו סכין • המשטרה: מחר יובא החשוד אל בית המשפט לדיון בבקשה להאריך את מעצרו והעברתו לבחינה של גורמי מקצוע
חיים טוויל
כ"ב אלול התשע"ט / 21.09.2019 22:18

המשטרה עצרה הערב (מוצאי שבת) לחקירה תושב עכו כבן 40, ככל הנראה תמהוני, בחשד שנכנס בכוח אל חצרו של רבי דוד אבוחצירא בנהריה, תוך גידופים וניסיון תקיפה, כשברשותו נתפסה סכין.

לפי דיווח של המשטרה, הערב התקבל דיווח במוקד 100, על כך שתושב עכו כבן 40 נכנס בכוח אל ישיבה בעיר נהריה, תוך שהוא מגדף את הרב וכאשר בלמו אותו עוזריו ומנעו את התקרבותו, נתפסה ברשותו סכין.

כוח משטרה הגיע למקום ועצר את החשוד, לצד תפיסת הסכין כראיה.

מחר יובא החשוד אל בית המשפט לדיון בבקשה להאריך את מעצרו והעברתו לבחינה של גורמי מקצוע.

יצוין כי האיש לא בא במגע עם הרב ולא היה בקירבתו.

יודגש, כי המדיע שהופץ ברשתות החברתיות אינו נכון.

לפי הודעות אלה, “אדם חמוש בסכין הגיע לישיבת אביר יעקב בה מקבל רבי דוד אבוחצירא היום, וניסה לתקוף את הרב באמצעות סכין. אנשים שנכחו במקום נטרלו את הבחור. לטענתו הובטח לו דברים מפי הרב ולא קויימו. למקום הגיעו כוחות משטרה ועצרו את החשוד במעשה”.

כזכור, בליל ה-29 ביולי 2011 נרצח רבי אלעזר אבוחצירא זצ”ל – אחיו של רבי דוד – בדקירות סכין בידי אשר דהן, תושב אלעד, שנהג לקבל מ’באבא אלעזר’ ברכה וייעוץ. הוא רצח אותו בזמן קבלת קהל, בעת שבאבא אלעזר קרא פתק שעליו נרשמה בקשתו של דהן.

דהן נמצא תחילה בלתי כשיר לעמוד לדין, אך הועמד לבסוף למשפט, הורשע בינואר 2014 ונידון למאסר עולם. לפי כתב האישום, החליט דהן לרצוח את הרב משום שהמליץ לו שלא לגרש את אשתו. ערעורו על פסק הדין נדחה ביוני 2019.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה כל דבר עושים תמונה עם פולטיקאי
    21/09/2019 23:19
    מנחם
  1. חלאס עם זה