בני גנץ התחמק מלגנות את יאיר לפיד המסית – והשמיץ את נתניהו

יו"ר כחול לבן על הסרטון האנטישמי שהשיק אמש לפיד: "אנו צריכים לאמץ סגנון שונה מזה של נתניהו, ולהרבות באהבת חינם" • ינון מגל: "תחושה חזקה מתמיד שמישהו פה משחק את השוטר הטוב והשוטר הרע" • גולשים תקפו: "תתנצל ואל תכניס את ביבי למשוואה. אתם חבורה של אפסים"
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 15:29

יו”ר רשימת כחול לבן, בני גנץ, מתח בצהריים (שני) ביקורת מרומזת על הסרטון האנטישמי שהשיק אמש ח”כ יאיר לפיד המועמד לראשות הממשלה ברוטציה מטעם ‘כחול לבן’.

“בימים אלה, בהם אנו זוכרים שחורבן בית המקדש נבע משנאת חינם, אנו צריכים לאמץ סגנון שונה מזה של נתניהו, ולהרבות באהבת חינם”, צייץ גנץ בחשבון הטוויטר שלו.

“עוצמתה של החברה בישראל טמונה באחדותה על כל חלקיה – חילונים כדתיים, יהודים ושאינם יהודים, שמאל וימין. זו הדרך הראויה למנהיגות ישראלית בעת הזו. מנהיגות ששמה את ישראל לפני הכל”.

איש התקשורת ינון מגל הגיב: “תחושה חזקה מתמיד שמישהו פה משחק את השוטר הטוב והשוטר הרע. השולף מהמותן והאחראי שלוקח פיקוד”.

עיתונאי ‘וואלה’ יקי אדמקר צייץ: “לא רוצה לסכסך אבל גנץ כותב שהסגנון של לפיד דומה לזה של נתניהו, לא?”

ח”כ יעקב אשר הגיב על התגובה המהוססת: “גנץ, יעלון ואשכנזי. אתם, שדרגות רב אלוף על כתפיכם ומדברים על מנהיגות אחרת, אינכם מצליחים לגלות אחריות פיקודית על טירון מ’במחנה’ שגורר אתכם להרפתקאה מפוקפקת של פייק פוליטיקה הטבולה בפילוג ושיסוי מסוכן. תתעוררו! התוצאות יהיו על שמכם”.

ואחד הגולשים הגיב: “מר גנץ אתה על אוטומט? מתי ביבי הסית בצורה כזאת בוטה נגד ציבור שלם? אתה צריך להגן על החצי הכושל שלך, אז תתנצל ואל תכניס את ביבי למשוואה. אתם חבורה של אפסים”.

בסרטון המבחיל מבית כחול לבן, המציג ‘התכתבות’ מבוימת בקבוצת וואטסאפ בין ראש הממשלה נתניהו לראשי הסיעות המיועדות להיכנס לקואליציה שבראשותו, מוצגים אריה דרעי ויעקב ליצמן כמי שמבקשים לסחוט מנתניהו כספים לישיבות.

בסרטון מוצג יו”ר ש”ס כמי שאומר: “תביאו עוד טרליון שקל לישיבות”, בעוד ליצמן דורש “את כל הכסף שיש לישראל” – על חשבון החילונים, כמובן.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפידוס
    05/08/2019 17:36
    אבי
  1. אין שום הבדל בין ארבעת הטפסים כולם מסיתים בפראות נגד ראש ממשלה נבחר נתניהו מעולם לא הסית בצורה כזאת אפילו לא עשר אחוז מזה. יתרה מכך אפילו בהפגנה נגד רבין בכיכר ציון. כשאנשים מהבירה של שמפניה צעקו בוגד ביבי אמר הוא לא בוגד הוא טועה. את זה אף פעם לא מזכירים