בן גביר ביטל פגישה והודיע לפרץ: “אל תשתמש בי כקלף מיקוח שלך”

בתגובה להדלפת הפגישה הצפויה בין הרב רפי פרץ לעו"ד איתמר בן גביר - הודיע נציג 'עוצמה': הפגישה מבוטלת • בן גביר: "בבית היהודי התכוונו להציע לי את המקומות הרביעי והשמיני - אנחנו דוחים את ההצעה. הדרישות שלנו נשארות כפי שהן: המקומות השלישי, השישי התשיעי וה-12"
אריה ריבקינד
כ"ב תמוז התשע"ט / 25.07.2019 13:01

עו”ד איתמר בן גביר מ’עוצמה יהודית’ הודיע על ביטול הפגישה שתוכננה לו בשעות הצהריים (חמישי) עם יו”ר מפלגת הבית היהודי, השר הרב רפי פרץ.

זאת מאחר ובן גביר זעם על הדלפת דבר הפגישה לתקשורת – טרם קיומה.

בנוסף, בן גביר הודיע לרב פרץ בשיחה טלפונית שקיימו, כי אין לו שום כוונה לבוא להיפגש “אם המקומות המוצעים יהיו 8-4 כפי שכבר הוצע”.

בהודעה לתקשורת אמר בן גביר: “התקשרתי לפני מספר דקות לרב רפי פרץ, והודעתי לו כי אני לא אגיע לפגישה עימו היום בשל ההדלפה החמורה שלה לתקשורת. אני מבין שמנסים להפוך אותי לקלף מיקוח מול בנט ושקד, אבל אני מבהיר חד משמעית: אני לא קלף מיקוח של אף אחד”.

בן גביר הוסיף: “בבית היהודי התכוונו להציע לי את המקומות הרביעי והשמיני – אנחנו דוחים את ההצעה. הדרישות שלנו נשארות כפי שהן: המקומות השלישי, השישי התשיעי והשנים עשר”.

קודם לכן דווח ב’כאן חדשות’, כי באיחוד מפלגות הימין מנסים להחזיר את הרשימה שרצה בבחירות הקודמות – לפני תום המשא ומתן על החיבור עם הימין החדש.

בדיווח נאמר, כי “יו”ר הבית היהודי פרץ ייפגש בצוהריים עם איתמר בן גביר מעוצמה יהודית כדי להציע לו את המקום הרביעי באיחוד”.

כאמור, בן גביר זעם על ההדלפה – וביטל הפגישה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות