חשד לעוד זיופים בבחירות: “נציג ש”ס הכניס פתקים לכמה מעטפות”

לאחר הבדיקה, שתתבצע אחרי שיושלם בעוד שבוע הליך הגשת הרשימות לכנסת ה-22 - תחליט ועדת הבחירות המרכזית האם להעביר את החומרים למשטרה להמשך חקירה
חיים טוויל
כ"ב תמוז התשע"ט / 25.07.2019 15:17

ועדת הבחירות המרכזית תבדוק בימים הקרובים אם יש מקום להעביר לחקירת משטרה עוד שתי קלפיות מהבחירות לכנסת ה-21, בחשד לזיופים.

לפי דיווח של אמוץ שפירא ב’כאן חדשות’, מדובר בקלפי אחת בטמרה, ובקלפי אחרת במועצת כסרא סמיע.

על פי החשד, בקלפי בטמרה הכניס נציג של ש”ס בקלפי לכמה מעטפות פתקים של מפלגתו, חרף מחאה של חברים אחרים בקלפי. המקרה תועד בפרוטוקול.

לפי הדיווח, צוות ‘טוהר הבחירות’ של ועדת הבחירות יתחיל את בדיקת שתי הקלפיות, אחרי שיושלם בעוד שבוע הליך הגשת הרשימות לקראת הבחירות החדשות משום שכל עובדי הוועדה עסוקים רק בכך.

כאמור, אחרי שיבדקו שתי הקלפיות יוחלט אם להעבירן לחקירת משטרה.

כפי שדווח בחרדים 10, יחידת להב 433 של המשטרה מנהלת מזה כמה שבועות חקירה בחשד לזיופים בשתי קלפיות אחרות – אחת בעפולה ואחרת בכסרא סמיע. כמה אנשים נחקרו באזהרה.

לפי הדיווח, מה שהדליק נורות אדומות בוועדת הבחירות המרכזית היו תוצאות תמוהות בחלק מהקלפיות: למשל בקלפי בכסרא-סמיענ נרשמו 600 קולות בדיוק והן חולקו בצורה עגולה בין המפלגות. הליכוד – 350, כחול לבן – 100, ש”ס – 50, ישראל ביתנו – 50, הימין החדש – 30 ומרצ – 20 קולות. הסיכוי הסטטיסטי שהתוצאות לא חולקו באופן מלאכותי אפסי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות