צו ביניים מונע קיום שימוע לרון קובי • חוגג: “זו מכה קשה לאריה דרעי”

בג"ץ הוציא צו ביניים המונע לעת עתה משר הפנים ומנכ"ל משרדו לערוך שימוע לראש עיריית טבריה רון קובי • הדיון בעתירה שהגיש קובי יתקיים עד סוף יולי • קובי טוען: "המשמעות היא שבית המשפט מבין שטבריה חייבת להישאר עיר חילונית!"
אריה ריבקינד
י"ח תמוז התשע"ט / 21.07.2019 16:43

לא נכנע בקלות: בג”ץ הוציא היום (ראשון) צו ביניים המונע לעת עתה משר הפנים וממנכ”ל משרד הפנים לערוך שימוע לראש עיריית טבריה רון קובי.

הדיון בעתירה שהגיש קובי נגד עריכת שימוע יתקיים עד סוף חודש יולי.

קובי הגיב על ההחלטה: “מכה קשה לאריה דרעי ולמשרד הפנים בבג״צ. רון קובי ראש עיריית טבריה קיבל צו בינים המורה על דחיית השימוע בעיניינו עד לדיון בעתירה.

“מי שביקש להדיח את רון קובי מראשות העיר טבריה יקבל אותו בסוף כשר הפנים. התמיכה ברון קובי ובמפלגת הימין החילוני חוצה את הגבולות של כל הרשתות החברתיות והמדיה. רק רון קובי ומפלגת הימין החילוני יעצרו את הכפייה החרדית בכנסת ובמדינה”.

לדבריו, “בג״צ הוכיח היום בהחלטה תקדימית יוצאת דופן שהוא יוצא נגד סמכות שר הפנים להדיח ראש עיר, המשמעות היא שבית המשפט מבין שטבריה חייבת להישאר עיר חילונית!”

קובי הוסיף: “תושבי טבריה – הדמוקרטיה והבחירה שלכם ניצחו היום את כוחות האופל שהצביעו נגד התקציב ורצו להוריד ראש עיר מכהן. יש שופטים בירושלים!”

את ההודעה חתם קובי: “בשם השם נעשה ונצליח”.

לפני שבוע הצביעו חברי מועצת העיר טבריה בפעם החמישית  נגד הצעת תקציב העירייה לשנת 2019 שהגיש ראש העיר קובי.

בעקבות כך פוזרה המועצה ותמונה לעיר ועדה קרואה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות