יחימוביץ: “ברק בעיניי זה לא מפלגה זה מיזם עסקי. הוא מפריע לשמאל”

ח"כ שלי יחימוביץ' מעניקה גיבוי לעמיר פרץ, ותוקפת את מפלגתו החדשה של אהוד ברק: "ספק אם הוא עובר את אחוז החסימה" • על 'עקימת האף' של פעילי המפלגה על החבירה לאורלי לוי: "אני מעקמת את האף על עקימת האף הזאת"
אריה ריבקינד
י"ח תמוז התשע"ט / 21.07.2019 09:49

ח”כ שלי יחימוביץ’, שהודיעה כי לא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, יוצאת הבוקר (ראשון) להגנתו של יו”ר מפלגתה עמיר פרץ, על רקע החבירה לאורלי לוי-אבקסיס.

בראיון שהעניקה לרשת ב’ נשאלה יחימוביץ’ על ‘עקימת האף’ שבה התקבל ההסכם בקרב פעילי המפלגה – והשיבה: “אני מעקמת את האף על עקימת האף הזאת”.

יחימוביץ’ הבהירה:  “זה לא סוד שאני רציתי באיחוד בין מרצ ומפלגת העבודה, אני חשבתי שהוא נכון. אבל בהינתן העובדה שמי שנטל על עצמו את העול הכבד הזה של להוביל את מפלגת העבודה בתקופה מאוד מאוד קשה זה עמיר פרץ וזאת ההכרעה שלו – זאת הכרעה שהיא מאוד מקובלת עלי”.

יחימוביץ’ הדגישה כי את הדברים היא אומרת כחברה פעילה במפלגת העבודה ולא כמתבוננת מהצד: “אני במפלגת העבודה ואני פרשתי מהפוליטיקה. אני לא מתכוונת לדלג למפלגה אחרת, אני תומכת בעמיר פרץ ואני תומכת במפלגת העבודה”.

לדבריה, “להביא את אורלי לוי זה נחשב על פי כל אמת מידה לסוג של אס, ולראיה, אין כמעט מפלגה על פני כל המפה הפוליטית, שלא רצתה אותה לעצמה. גם הליכוד וגם כחול לבן, ואני בטוחה שגם אהוד ברק היה מתנאה בה”.

על מפלגתו של אהוד ברק אמרה: “ברק בעיניי זה לא מפלגה זה מיזם עסקי. ספק אם הוא עובר את אחוז החסימה במיוחד עם ההתפתחויות האחרונות. כרגע הוא מפריע גם לעבודה, גם למרצ וגם לכחול לבן, לכן מוטב שיוותר על הדברים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלי יחימובץ
    23/07/2019 10:13
    אמין
  1. ראויה. להערכה. לחיקוי איך לשבת בכנסת שתי קדנציות ולצאת לפנסיה על חשבון. העם וגם לחוקק ח