פרץ מתעקש: אין סיכוי לחבור לברק או מרצ, אבל פעילי העבודה כועסים

יו"ר מפלגת העבודה מבהיר שלא יחבור למפלגת שמאל מובהקת, בגלל ש"חיבור כזה מקים את החומות שמונעות מאוכלוסיות נוספות להתחבר אלינו" • פעילים בעבודה הפיצו את מספר הטלפון של פרץ ועוזריו כדי ללחוץ עליהם לחזור מההחלטה
חרדים 10
י"ח תמוז התשע"ט / 21.07.2019 09:15

יו”ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, הבהיר הבוקר (ראשון) פעם נוספת כי אין בכוונתו לבצע חבירה פוליטית נוספת – למרצ או לאהוד ברק.

בראיון לגלי צה”ל הדגיש פרץ: “אין שום סיכוי לחבור לאהוד ברק או למרצ. חיבור כזה מקים את החומות שמונעות מאוכלוסיות נוספות להתחבר אלינו”.

עם זאת, פרץ הדגיש כי בניגוד להאשמות שהטיח בו יו”ר מרצ, ניצן הורוביץ, הוא לא ישב בממשלת נתניהו, כל עוד תלוי ועומד נגדו הליך פלילי.

“יכולתי לכנות את זה כשקר גס. לא היה רגע שבו גמגמתי לגבי זה – לא אשב עם נתניהו תחת כתב חשדות”, הדגיש פרץ.

יו”ר העבודה התייחס גם לפרסומים, לפיהם הוא מנהל מגעים עם ראש השב”כ לשעבר יובל דיסקין. “את המשא ומתן שאני עושה עם אנשים כל כך טובים, אני עושה בצורה מכובדת ושקטה – כשיהיה לי מה להגיד, אגיד”.

לצד זאת, במפלגת העבודה הולכת ומתגבשת דרישה מהיו”ר פרץ לפעול כדי ליצור חיבורים בשמאל – למרות התחייבותו לאורלי לוי אבקסיס שלא לבצע חיבורים נוספים.

לפי דווח בתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב’, פעילים רבים הביעו כעס על ההחלטה בקבוצות הווטסאפ הרבות של המפלגה.

מספרי הטלפון של פרץ ועוזריו הופצו באותן קבוצות בדרישה להפעיל עליו לחץ, כדי שיחזור בו מההחלטה שלא להתחבר עם ישראל דמוקרטית ומרצ.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם פרץ הולך עם מרץ אני לא בוחר עבודה
    22/07/2019 09:09
    זיו
  1. אנחנו רוצים למשוך מהמרכז חיבור למרצ זו הקצנה ואף חיסול סופי של העבודה

  2. מפלגת העבודה
    22/07/2019 10:19
    קובי
  3. עמיר פרץ לא צריך לחבור למרץ למפלגה שהיא עוכרת ישראל מפלגת העבודה היא מפלגה ציונית לעמיר לא צריך לדאוג לעתידה של מרץ שהם יתמודדו לבד ואז נראה כמה הנאורים האלה לכאורה מה הם שווים

  4. שבו בשקט! אל תפריעו!
    22/07/2019 13:15
    מיכאל
  5. פעילי העבודה (בעיניים).הזכירו לנו בבקשה את הישגיכם בעשור האחרון.חוץ מלדרדר את המפלגה במה הצלחתם בדיוק? לכן שבו בשקט, אל תפריעו אולי שינוי הכיוון הוא לטובה.