הגר”מ מאזוז מציע לביבי: “כל טיל – הפסקת חשמל שעה”

ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז, שלח מכתב לנתניהו בו הוא מזהיר מכניסה קרקעית לעזה • "אל תתפתה לאנשים שאינם חפצים ביקרתך, ומחכים שתיפול ח"ו" • מזכיר: "תמכתי בך לראשות הממשלה והצלחת נגד כל הסיכויים" • ומה הוא מציע לעשות?
נחמן וייס
ט"ז תמוז התשע"ד / 14.07.2014 18:20

דעת תורה. הגאון רבי מאיר מאזוז ראש ישיבת כסא רחמים, שלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא מבקש ממנו שלא להכנס רגלית לעזה, ולהפסיק להם את החשמל עד שיפסיקו לירות.

המכתב נפתח “לכבוד ידידנו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו הי”ו”.

הרב מאזוז מזכיר לנתניהו שתמך בו תמיד, “לפני כ18 שנה (בשנת תשנ”ו 1996, הסוגרים במקור – י.ה.), תמכתי בך לראשות הממשלה, והצלחת בס”ד נגד כל הסיכויים. וגם לפני כמה שנים (בקדנציה השנייה, הסוגרים במקור –  י.ה.), שלחתי מכתב לתנועת ש”ס לפי בקשתך, ונבחרת שוב לראש הממשלה, ואת הכל עשיתי לשם שמים, ללא כל תמורה”.

“עכשיו אני מבקש ממך”, ממשיך הגר”מ, “שלא תיכנס לסיכון לשלוח חיל רגלים לרצועת עזה. כבר ידעת מה שקרה לשרון המנוח ולבגין ז”ל במלחמות לבנון, וקרה שוב במלחמת עופרת יצוקה. ומה שקרה לבוש (השני, הסוגרים במקור, הכוונה לג’ורג’ בוש הבן – י.ה.) בעיראק, כשחזרו ארונות של חיילים האמריקאים וכתוצאה מזה נפל כוכבו וירד מזלו”.

הרב מאזוז מזהיר את נתניהו מעצות מזיקות, “אל תתפתה לאנשים שאינם חפצים ביקרתך, ומחכים שתיפול ח”ו”.

וכאן מציע הרב מאזוז, פתרון להפסקת הירי מרצועת עזה, “לדעתי יש עצה פשוטה מאוד, על כל טיל שישלחו – הפסקת חשמל שעה אחת, יום ששלחו 24 טילים –  יום חושך ואפילה 24 שעות. לא יתכן לתת “חרב בידם להורגנו”, לתת להם חשמל שירו עלינו טילים. וגם הכסיל והבער מבין אומות העולם מבין זאת”

הרב מאזוז מסיים את מכתבו, “ברכת ה’ תלווה אותך בכל מעשיך. בהצלחה רבה”

מכתב מאזוז לנתניהו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חחחחחחח
    22/07/2014 09:49
    noko
  1. עד שהם יהיו חייבים לנו חשמל