הרביעייה של ‘כחול לבן’ לא מצליחה להסכים על משהו ממש-ממש פשוט

קרוב לחודש לאחר הבחירות, והסיעה שרצתה לנהל את המדינה לא מצליחה להסכים על מינוי של דובר • "אף אחד ברביעייה לא מסכים שהדובר יהיה איש של מישהו אחר" • ומה קרה כשב'ישראל היום' ביקשו תגובה?
חרדים 10
כ"ח ניסן התשע"ט / 03.05.2019 16:13

בסיעת כחול לבן מתקשים בימים אלה לצלוח משימה מאוד פשוטה בדרך כלל: מינוי דובר.

לפי דיווח בישראל היום, בכחול לבן פרצה סערה סביב זהות דובר הרשימה המאוחדת של חוסן לישראל, יש עתיד ותל”ם.

הסיבה: ריבוי דעות ואינטרסים.

או במילים אחרות: אף אחד מראשי המפלגות לא מוכן לקבל את האנשים של האחר בתפקיד ראש מערך התקשורת וההסברה של כחול לבן.

בכיר ברשימה צוטט בישראל היום: “זה ברור שיש פה יותר מדי ראשים ופוליטיקה פנימית, כך שאף אחד לא מעוניין לקדם את האנשים של השני לתפקיד שכולם מושפעים ממנו. אז נוצר מצב שבו מרוב רמטכ”לים ואיחוד מפלגות, מחפשים מישהו שיתאים לכולם, ובינתיים העסק לא רציני”.

בכיר אחר סיפר: “כל העניין הזה של ארבעה ראשים פשוט נראה מגוחך. צריך דובר אחד חזק, שיקבע את המבנה הארגוני־תקשורתי של סיעה עם 35 ח”כים, שזו פרוצדורה אדירה”.

גורם נוסף במפלגה אמר: “במערכת הבחירות לא היה לנו ממש דובר, כי מי שניהלו את העניינים היו משרדי יחסי ציבור ויועצים אסטרטגיים, אז נוצר בלגאן רציני”.

לפי הדיווח בישראל היום, הונחו שתי אופציות על השולחן: האחת – שימונה דובר חיצוני שיהיה מוסכם על כולם, והאפשרות השנייה היא להנדס מערך דוברות ללא מספר 1, שיורכב מאנשי הדוברות של שלוש הסיעות.

כך או כך, מי שבסופו של דבר יקבל את ההחלטה הסופית באשר לזהות דובר/י הסיעה, יהיה יו”ר הסיעה ח”כ אבי ניסנקורן.

כשבישראל היום ניסו לקבל תגובה מכחול לבן בנוגע למינוי הדובר, הם נשלחו מדובר אחד לשני. כל אחד חשש לקחת על עצמו את האחריות או ליפול בלשונו, בזמן רגיש וקריטי לאנשי הדוברות.

יו”ר סיעת כחול לבן, ח”כ אבי ניסנקורן, מסר: “רוב התפקידים כבר אוישו, ובימים הקרובים תושלם מלאכה זו. כחול לבן עובדת כמקשה אחת. חבל לחפש סדקים שלא קיימים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות