‘אנו נהיה בממשלה רק אם הישיבות יוכלו להתקיים, שלא יבלבלו במוח’

נשיא מועצת גדולי התורה הגרי"ג אדלשטיין, ונשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן, נפגשו הבוקר בכינוס בבית ועד הישיבות החדש בירושלים • חכם שלום: "הנציגים החרדים שלא ישתתפו בממשלה, אלא אם הישיבות יוכלו להתקיים"
יוסף גרינבוים
כ"ה ניסן התשע"ט / 30.04.2019 11:41

נשיא מועצת גדולי התורה מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין, ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, נפגשו הבוקר (שלישי) בכינוס בבית ועד הישיבות החדש בירושלים.

במהלך האסיפה אמר יו”ר ועד הישיבות, הרב חיים אהרון קופמן: “אנחנו פועלים מכוח המשלחים שלנו. וכך זה יהיה גם הלאה בעזרת ה’. שהקב”ה יעזור שנוכל להמשיך גם הלאה, שהמקום הזה ועד הישיבות שיהיה מקום שהוא ייצג, זה המקום היחידי שיכול ואפשרי לייצג את עולם התורה. לא שייך אחרת, אין אפשרות אחרת, כולם יודעים את זה”.

הוא הוסיף: “אנחנו כאן חייבים להכיר תודה לכל אלו שעוזרים ומסייעים לנו, בראש ובראשונה לראשי הישיבות גם לחברי הכנסת שעושים בכל המובנים מה שאנחנו פונים, לפי ההוראות של ראשי הישיבות. שהקב”ה יעזור שנוכל גם הלאה לפעול ולעשות להגדיל תורה ולהאדיר”.

חכם שלום אמר: “אנחנו עומדים על הנציגים החרדים בממשלה שלא ישתתפו בה בשום אופן, אלא אם הישיבות יוכלו להתקיים, הן מבחינה כספית והן מבחינת הגיוס.  שלא יבלבלו את המוח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות