הליכוד משיק קמפיין שיסחוף את הרחוב החרדי: ‘לכתחילה נתניהו’

5 ימים לפני הבחירות:  המטה החרדי בליכוד יוצא לפעילות אינטנסיבית וגלויה ברחוב החרדי, כדי למנוע את מה שהם מכנים "זליגת קולות חרדים למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או למפלגות ימין אחרות" • הקמפיין כולל הדבקת מודעות רחוב, סירטונים ברשת וחוגי בית בערים חרדיות
יוני גרין
כ"ז אדר ב' התשע"ט / 03.04.2019 16:23

יש רבים שלא ישכחו את פעילותם הנמרצת של חסידי חב”ד, בימים האחרונים של קמפיין הבחירות ב-96′, עם הססמה המנצחת” “נתניהו זה טוב ליהודים”.

מאז ועד היום ישנה הסכמה גורפת אצל כל אנשי עולם הפרסום-אסטרטגיה-ייעוץ תקשורת, כי הקמפיין הזה של חב”ד הוא שהוביל את נתניהו לראשונה אל כס ראש הממשלה, לפני 23 שנים.

30 אלף קולות הפרידו אז בין הניצחון המתוק של נתניהו לכישלון של שמעון פרס.

כעת, 5 ימים לפני הבחירות, יוצא  מטה השטח החרדי בליכוד – ‘חרדים לנתניהו’, בניהולו של המועמד ברשימת הליכוד לכנסת, זאב פליישמן, לפעילות שטח אינטנסיבית וגלויה ברחוב החרדי, על מנת למנוע מה שהם מכנים “זליגת קולות חרדים למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או למפלגות ימין אחרות”.

בחסות עילה זו מתכוונים במטה של הליכוד ‘לשתות’ קולות של עשרות אלפי קולות של חרדים, שיעדיפו להעניק לנתניהו את הקול במקום לליצמן וגפני.

תחת הכותרת ‘מלחמת ששת הימים לבחירות’ יוזם המטה – שעד עתה פעל מאחורי הקלעים – קמפיין שיכלול בין היתר הדבקת מודעות רחוב בכל הריכוזים החרדיים בהם יסמנו לחרדים את הדרך: “ד ניסן – לכתחילה נתניהו”.

לצד הדבקת המודעות יופצו סרטונים ויראלים.

צילום: הליכוד

זאב פליישמן, שמונה בימים האחרונים לחבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, אמר: “כל פעילותי ממוקדת בהנעת אותם חרדים שמלכתחילה לא מצביעים למפלגות החרדיות המסורתיות – להצביע לנתניהו. אלו בחירות גורליות לעתיד המדינה”.

המטה מקיים בימים אלה גם פעילות המסורתית של ‘חוגי בית וכנסים’ עבור חרדים המוגדרים ‘מתלבטים בין הליכוד למפלגות הימין האחרות’.

אנשי המטה ציינו את הכנס שיערך לחרדים בעיר אלעד ביום חמישי הקרוב, בו ינאמו יו”ר ועדת חוץ וביטחון ח”כ אבי דיכטר וזאב פליישמן.

עד כמה יצליח הקמפיין ‘לכתחילה נתניהו’ לשתות מהקולות של המפלגות החרדיות? נמתין לתוצאות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות