הצעירה מהשוק מספרת מה קרה עם נתניהו וזה לא מה שאתם חושבים

הצעירה ב ה-19 משכונת התקווה שנחקרה במשטרה בחשד שזרקה עגבניה על ראש הממשלה סיפרה מה קרה בשוק: "זרקתי בצחוק גמבה על בת דודה שלי תוך כדי משחק, ופירשו את זה כאילו זרקתי לעבר ביבי. אני וכל המשפחה תומכים בביבי. שאני אעשה ככה לראש ממשלה?"
חרדים 10
כ"ז אדר ב' התשע"ט / 03.04.2019 14:57

הצעירה החשודה כי “השליכה עגבניה” לעבר ראש הממשלה ורעייתו שרה במהלך ביקורו המפתיע בשוק התקווה אומרת היום כי מדובר היה במשחק.

הצעירה בת ה-19, תושבת שכונת התקווה בתל אביב, שנחקרה אמש ושוחררה בתנאים מגבילים, תועדה משליכה “עגבניה” לעבר ראש הממשלה ומלוויו. ראש הממשלה ורעייתו  לא נפגעו.

בתחילה דווח כי מדובר בעגבנייה, אולם אחר כך התברר שהייתה זו גמבה.

בשיחה עם ynet אומרת הצעירה: “הייתי בשוק עם המשפחה שלי, זרקתי בצחוק גמבה על בת דודה שלי תוך כדי משחק, ופירשו את זה כאילו זרקתי לעבר ביבי”.

לדבריה, “תמיד אצביע לו, הוא ראש הממשלה מספר 1. אני לא מבינה למה זה התפרש ככה. מכל האנשים שהיו שם לא ראיתי שזה הוא”.

הצעירה הוסיפה: “אני וכל המשפחה תומכים בביבי. שאני אעשה ככה לראש ממשלה? אני צריכה להיות טיפשה כדי לעשות את זה. לא התכוונתי לזרוק עליו, זו לא היתה הכוונה שלי. אני בת 19, בתחילת החיים שלי. אני מתנצלת שזה יצא ככה, כל הלילה לא ישנתי. אני אוהבת את ביבי וממליצה לכולם לבחור בו. קרתה פה אי הבנה”.

אמה של הצעירה אמרה ל- ynet:  “נתניהו הוא ראש הממשלה שלנו, מי אם לא הוא. ברור שנצביע לו, מי יש לנו חוץ ממנו?”.

ברשימת כחול לבן מיהרו לגנות אמש את זריקת העגבניה במהלך הסיור של ראש הממשלה.

יו”ר רשימת כחול לבן בני גנץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “מגנה בכל תוקף את זריקת העגבניות על בנימין נתניהו בשוק התקווה. ישראל צריכה אחדות – לא אלימות”.

אלא שבליכוד לא התרשמו מהגינוי ורמזו כי מאחורי האירוע והתיעוד שלו עומדים גורמים הקשורים למפלגה של גנץ.

“99.9% תמיכה בראש הממשלה נתניהו בשוק התקווה מאוד הפריעו לבני גנץ, אז הוא הוציא לתקשורת סרטון על 0.1% – ואחר כך עוד מיהר לגנותו. איזו צביעות”, תקפו בליכוד.

“אחרי שהאשימו את ראש הממשלה נתניהו בבגידה במדינה והפיצו עליו את עלילת הבוטים השקרית שהתרסקה אחרי שעתיים, לפיד וגנץ ממשיכים לנהל קמפיין שקרי ומכוער, תוך כדי שהם מדברים גבוהה-גבוהה על ממלכתיות ופוליטיקה חדשה. שיתביישו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות