לא יחד: בדרך ליהדות התורה נזלו לישי מהכיס אלפי ‘חרדים ישראלים’

יחזקאל רוזנבלום, שמוקם במקום החמישי ברשימת 'יחד' לכנסת כנציגם של 'החרדים הישראלים', פרסם הודעה בה הבהיר: אנחנו לא נצביע ליהדות התורה • "סדר היום שלנו אחר, ומחייב אותנו למצוא את עצמנו במקום בו נוכל לוודא את גיבוש ומימוש הצרכים שלנו"
אריה ריבקינד
כ"א אדר ב' התשע"ט / 28.03.2019 02:27

יו”ר מפלגת יחד, אלי ישי, הסיר היום (רביעי) את מועמדותו וקרא למצביעי ‘יחד’ להצביע ביום הבחירות עבור רשימת יהדות התורה.

ישי  הסביר אחר הצהרים את הצעד: “לאחר שבועות של עבודה נמרצת לחזק את תנועת ‘יחד’, הגענו ב”ה להישג של למעלה ממאה אלף תומכים שנרשמו והביעו תמיכה בדרכו של מרן ראש הישיבה גאון ישראל רבי מאיר מאזוז שליט”א, ובדרכה של תנועת ‘יחד’.

“כפי שהבטחנו, תנועת ‘יחד’ לא תסכן את הימין והצביון היהודי, בטח לא במערכת בחירות קריטית זו”.

אלא שכעת מתברר כי  למרות ההצהרות על “אלפי מצביעי יחד יצביעו ג”, ישי לא מביא עמו את כל תומכי ‘יחד’.

יחזקאל רוזנבלום, שמוקם במקום החמישי ברשימת ‘יחד’ לכנסת, כנציגם של ‘החרדים הישראלים’, פרסם הלילה הודעה, בה הבהיר כי הוא ותומכיו לא יצביעו ליהדות התורה.

“הלכנו עם הרב אלי ישי, מתוך הערכה לאיש ולפועלו, ליושרה ולערכים שהוביל והקהלים אליהם פנה, שעלו בקנה אחד עם ערכי החרדים הישראלים בתחומים השונים של חינוך חרדי לתורה עם דרך ארץ, מסגרות לימוד תורה לבעלי בתים, לימודי בגרות ואקדמיה, יחד עם השתלבות בכל רבדי החברה הישראלית ומערכות המדינה”, כתב רוזנבלום.

“אנחנו מכבדים ואוהבים את אלי ישי, ומעריכים אותו על האחריות הלאומית שלו לשמור על מחנה הימין, בעיקר במערכת בחירות כה גורלית, בה מונח עתיד המדינה על כף המאזניים, שלא לזרוק למעלה מ-100,000 קולות של גוש המחנה הלאומי-חרדי שהחרדים הישראלים חלק חשוב ממנו.

“יחד עם זאת, סדר היום של החרדים הישראלים אחר, ומחייב אותנו למצוא את עצמנו במקום בו נוכל לוודא את גיבוש ומימוש הצרכים שלנו, ולקדם את הערכים בהם אנו מאמינים”.

לדבריו, “עוד נכון לאלי ישי עתיד לטובת כלל ישראל, ואין לי ספק שדרכינו עוד ייפגשו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עבד עליהם
    29/03/2019 03:08
    כהן
  1. אלי ישי השתמש בהם וזרק אותם