השר אלקין: “נתניהו היה ברוסיה כרגיל, ממוקד מטרה, שם הכל בצד”

השר להגנת הסביבה, שהתלווה לפגישה של ראש הממשלה עם נשיא רוסיה במוסקבה, סיפר כי נתניהו תפקד היטב בפגישה עם פוטין, למרות הפרסום הצפוי של החלטת היועמ"ש: "אני תמיד מתפעל מיכולתו בנושא המדיני-ביטחוני, פעם עוד ייכתב ספר על מה שקורה בחדר בין נתניהו ופוטין"
חרדים 10
כ"ג אדר א' התשע"ט / 28.02.2019 09:56

השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, אמר היום (חמישי), בריאיון שהעניק לירון דקל ועמית סגל בכאן רשת ב,  כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הצליח להשיג בפגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין “מה שאף אחד לא היה משיג”.

אלקין, שהתלווה לפגישה של ראש הממשלה עם פוטין, סיפר כי נתניהו תפקד ברוסיה היטב, למרות מצבו המשפטי והפרסום הצפוי היום של החלטת היועץ המשפטי לממשלה בעניינו.

“ראש הממשלה היה כרגיל, ממוקד מטרה בפגישות החשובות עם נשיא רוסיה. אני תמיד מתפעל מיכולתו של ראש הממשלה בנושא המדיני-ביטחוני. פעם עוד ייכתב ספר על מה שקורה בחדר בין נתניהו ופוטין”.

השר התייחס להכרעת היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לחקירות ראש הממשלה, שצפויה להתפרסם היום: “ראיתי את נתניהו מנהל ישיבות קבינט תוך כדי דברים לא פשוטים שקרו לו ברמה האישית, הוא מסוגל לשים הכל בצד”.

לדבריו, ראש הממשלה יכול להמשיך לכהן גם כשמתנהל נגדו משפט: “המחוקק שחוקק את זה – לא חוקק את זה סתם. זה חוק יסוד. במדינה מתוקנת ונורמלית לא מאשימים בן אדם עד שבית המשפט לא הכריע”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות