שוחד בתיק 4,000 • אנשי נתניהו: מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב

היועץ המשפטי לממשלה צפוי לפרסם מחר כי החליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, בכפוף לשימוע • בחדשות 12 דווח: בתיקי 1,000 ו-2000 נתניהו יואשם בהפרת אמונים, ובתיק 4000 הוא צפוי להיות מואשם בשוחד • חומרי החקירה לא יימסרו לפרקליטי החשודים עד לבחירות
חרדים 10
כ"ב אדר א' התשע"ט / 27.02.2019 20:29

תיקי ראש הממשלה: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי לפרסם מחר (חמישי) כי החליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכפוף לשימוע.

לפי הדיווח ב’חדשות 12′, מסתמן כי בתיק 2000 נתניהו יואשם בהפרת אמונים. עם זאת, את מו”ל ‘ידיעות אחרונות’ נוני מוזס הוא צפוי להאשים בשוחד.

גם  בתיק 1000 – פרשת המתנות – האישום של נתניהו יהיה של הפרת אמונים.

אלא שהתיק הכבד ביותר מבחינת נתניהו יהיה תיק 4000, שם הוא צפוי להיות מואשם בשוחד.

ב’כאן פורסם כי חומרי החקירה לא יימסרו לפרקליטי החשודים עד לבחירות, על מנת למנוע מצב שבו יתפרסמו קטעים מהחקירה.

נכון לעכשיו לא ידוע מתי יתפרסמו הפרטים, אך ההחלטות בתיקים יימסרו לכל החשודים בהם – ולא רק לראש הממשלה. בין היתר יקבלו הודעות הפרקליטים של שאול אלוביץ’, נוני מוזס ואחרים.

ראשית יטלפנו לפרקליטי החשודים ויאמרו להם מהי תמצית ההחלטה בנוגע אליהם, ורק אחר כך תצא ההודעה הרשמית של היועץ – לעיתונות.

לפי הדיווח ב’כאן’, היועץ צפוי לפרסם את החלטתו מחר בבוקר, לכל המאוחר בצהריים.

מטעם ראש הממשלה נמסר: “ההאשמות על שוחד הן מגוחכות. ראש הממשלה נתניהו לא קיבל מאלוביץ׳ דבר ולא נתן לו דבר. הסיקור בוואלה היה שלילי והתגבר לקראת הבחירות. כל ההחלטות בעניין בזק אושרו על ידי  כל הרגולטורים האחראיים וראש הממשלה פעל ללא רבב, כפי שמשרד המשפטים קבע במסמך רשמי.

“להאשים בשוחד על שתיים וחצי כתבות באינטרנט זה צעד אבסורדי שאין לו תקדים בתולדות המשפט. מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות