אמילי מואטי עזבה בזעם, ובן גביר נשאר לגרוף מחיאות הכפיים • צפו

עו"ד איתמר בן גביר, מועמד 'עוצמה יהודית', השתתף בפאנל בבית ספר תיכון בנתניה • פעילי מרצ ניסו להפריע, וחברת הפאנל אמילי מואטי - יועצת תקשורת במטה הרשימה הערבית המשותפת בבחירות הקודמות - נטשה בהפגנתיות • ובן גביר? הוא נשאר לגרוף את התשואות
חרדים 10
כ"א אדר א' התשע"ט / 26.02.2019 13:50

עו”ד איתמר בן גביר, מועמד ‘עוצמה יהודית’ בבחירות לכנסת ה-21, התארח הבוקר (שלישי) בפאנל שנערך בבית ספר תיכון בנתניה.

לפאנל הוזמנה גם מועמדת מפלגת העבודה לכנסת, אמילי מואטי, ששמשה במערכת הבחירות לכנסת ה-20 ביועצת תקשורת במטה הבחירות של הרשימה הערבית המשותפת.

בן גביר נאם בפני התלמידים ואמר: “אני מסתכל עליכם ואני נזכר בעצמי בצעירותי. גדלתי כנער כמוכם בבית ספר חילוני, ואני מניח שכולכם שואלים את השאלה: איך הפכת להיות אדם עם כיפה, גר בחברון ומיישב את ארץ ישראל?

“אני אספר לכם מה הביא אותי לזה: הסכנה הקיומית שכולנו נמצאים בה. אני יודע  שכולנו מעדיפים לשמוע מפוליטיקאים על העתיד הכזה והאחר. אבל כשאני הייתי ילד, וזה לא השתנה הרבה היום: עוד פיגוע, ועוד פיגוע, עוד רצח של יהודים ועוד רצח של יהודים, ושלא תהיה לכם טעות – הם רוצים לחסל את כולנו, לא רק אנשי ימין.

“המציאות במדינת ישראל הזויה: לכו כמה קילומטרים מכאן לאום אל פאחם, מקום בו המשטרה חוששת להיכנס אליו. לכו לנגב, ותראו שבונים שם עשרות אלפי בתים ללא דין ולא דיין”.

בשלב זה נכנסו לאולם פעילים מבוגרים של סיעת מרצ שאינם מבית הספר, והחלו לנסות לשבש את נאום בן גביר. לאחר מספר דקות אנשי האבטחה בבית הספר התערבו והסדר הושב.

לאחר מכן נשמעו מספר קריאות מהקהל, שהגיעו מכיוונם של פעילי מרצ שהגיעו מבעוד מועד על מנת להפריע לעו”ד בן גביר, אולם אלו הוסו על ידי מחיאות הכפיים של התלמידים.

בהמשך נזף מנהל בית ספר בפעילים שהפריעו לבן גביר.

אלא שחברת הפאנל אמילי מואטי לא אהבה את דברי בן גביר, וכאשר קיבלה את זכות הדיבור אמרה, כי אין לה כוונה להישאר בפאנל עם בן גביר – ועזבה את האולם.

בן גביר עלה לדוכן הנואמים בשנית והגיב: “קיבלתם את השיעור הכי טוב. הצבועים האלה, שיושבים עם חנין זועבי ואחמד טיבי, זה הצביעות בדמוקרטיה. עכשיו אגיד לכם מה אנחנו רוצים: מי שלא נאמן למדינת ישראל, לא צריך להיות כאן” – כל זאת למשמע מחיאות כפיים סוערות.

בדוברות ‘עוצמה’ אומרים: “אחרי מרצ הגיע תורה של יועצת התקשורת של בל”ד להחרים אותנו. אנו מבינים את המצוקה של אמילי מואטי שהגיעה למקום לא ריאלי במפלגת העבודה, ואת הצורך שלה לייצר פרובוקציות מהחשש להישאר לא רלוונטית לאחר הבחירות. מי שהייתה יועצת התקשורת של חנין זועבי, לא תטיף לנו מוסר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות