סמוטריץ’ הציג צילומי מסך וקבע: “בנט סובל קשות מבעיית אמינות”

סמוטריץ' מאשים את בנט כי ביטא שתי עמדות מנוגדות לחלוטין על 'עוצמה יהודית' - תוך שלושה שבועות • בן גביר: "כדאי שהשר בנט יעשה בדק בית לפני שהוא מחליט לתקוף את מי שלא יתקפל ולא יגמגם"
חרדים 10
כ"א אדר א' התשע"ט / 26.02.2019 12:13

הנגמ”ש של הימין בוער: יו”ר מפלגת ‘האיחוד הלאומי’, בצלאל סמוטריץ’, תקף היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו את דברי שר החינוך נפתלי בנט – וטען כי הוא סובל מבעיית אמינות נוכח העובדה שבעבר קרא לסמוטריץ’ להתאחד עם מפלגת עוצמה יהודית.

יו”ר הימין החדש אמר הבוקר ל’קלמן ליברמן’ ברשת ב’ כי “תהום פעורה” בין עמדותיו לעמדות נציגי מפלגת עוצמה יהודית: ”אני לא מקבל את העמדות שלהם בכלל. אנשים שרואים בכהנא מודל לא ראויים לשבת בכנסת, אבל גם אלה שחותרים תחת ישראל”.

סמוטריץ’, בתגובה, צירף בציוץ צילומי מסך המציגים שני ציטוטים שונים של בנט, המתייחסים לאיחוד בין ‘עוצמה יהודית’ ו’הבית היהודי’ – כאשר בכל ציטוט מבטא בנט עמדה שונה לגמרי.

“יש מי שנוהגים באחריות. יש מי שסובלים קשות מבעיית אמינות”, כתב סמוטריץ’.

באחד מצילומי המסך, שהתפרסם ב-05.02.2019, בנט אומר: “חיוני שסמוטריץ’ יתאחד עם עוצמה יהודית”.

בציטוט השני, אותו אמר בנט היום, הוא מביע עמדה מנוגדת ואומר: “אני לא מקבל את העמדות שלהם בכלל. אנשים שרואים בכהנא מודל, לא ראויים לשבת בכנסת”.

מיכאל בן ארי הגיב בראיון ל’כאן 11′ על דברי בנט: “נפתול מתוק, שרק לפני שבועיים אמר לסמוטריץ’ – ‘אתה חייב להתאחד עם עוצמה יהודית’. פתאום עוצמה יהודית הם לא לגיטימיים. אני לא הייתי כמוך, לא שחררתי מחבלים שלוש פעמים בזה אחר זה תמורת שום דבר, נפתול יקר”.

עו”ד איתמר בן גביר, אחד ממועמדי עוצמה יהודית לכנסת, אמר בתגובה לדברי בנט:  “כדאי שהשר בנט יעשה בדק בית לפני שהוא מחליט לתקוף את מי שלא יתקפל ולא יגמגם בנושאי ארץ ישראל. השר בנט היה שותף לשתי ממשלות שבמהלך הקדנציה שלהן שוחררו מחבלים, הוחרבו יישובים יהודיים בהם עמונה ונתיב האבות, והדרום הופקר לירי מאות טילים של חמאס ולטרור עפיפונים עלוב ללא שום תגובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות