דרעי: “יש מי שמנסים ‘לעזור לנו’. אני רוצה לומר לכולם – בלי טובות!”

יו"ר ש"ס כינס בלשכתו את חברי הכנסת, בכירי התנועה והצוות המקצועי של הקמפיין - לכנס בחירות ראשון • "אני שומע לא מעט קולות על כך שש״ס סיימה את תפקידה.. כבר שלושים שנה שהספרדים דואגים לעצמם - וזה יימשך" • הצהיר: "אנחנו תומכים בבנימין נתניהו באופן מוחלט"
אריה ריבקינד
ט"ז שבט התשע"ט / 22.01.2019 12:06

 קמפיין הבחירות לכנסת ה-21:  יו”ר ש”ס השר אריה דרעי כינס היום (שלישי) בלשכתו את חברי הכנסת ובכירי התנועה לכנס בחירות ראשון.

במהלך הישיבה, מחלק השר דרעי לבכירי התנועה את התפקידים והסמכויות של מטה הבחירות הארצי, ומציג את הפריסה הארצית, לפי אזורים.

כמו כן, במהלך הישיבה הציג דרעי את הצוות המקצועי של הקמפיין ואנשי מטה ההסברה, שילוו את ש”ס במערכת הבחירות הקרובה.

״אני שומע לא מעט קולות על כך שש״ס סיימה את תפקידה, עשתה את שלה ויכולה לפנות את הבמה”, אמר דרעי בישיבת פתיחת מערכת הבחירות.

דרעי התייחס גם ברמז ליוזמת הריצה המשותפת עם יהדות התורה: “יש כאלה שאפילו מנסים ׳לעזור לנו׳. אני רוצה לומר לכולם – בלי טובות! כבר שלושים שנה שהספרדים דואגים לעצמם וזה יימשך. לא רוצה לחשוב מה יקרה לציבור שלנו אם לא יהיה להם את נציגי ש”ס. הם יהיו אבודים ושקופים”.

דרעי הוסיף: ״אנחנו תומכים בבנימין נתניהו באופן מוחלט ונמליץ רק עליו לראשות הממשלה. גם עם כתב אישום – כל עוד החוק מתיר לו”.

לדבריו, “ראש הממשלה נתניהו יודע שהשותפים הכי נאמנים ובטוחים שלו זה אנחנו, חברי סיעת ש״ס. אנחנו לא איימנו עליו ולא הקשנו. היינו שותפים נאמנים אליו יותר מחלק מחבריו בליכוד.

“לכן, בוחרי הליכוד צריכים לדעת שבפתק ש״ס הם מקבלים שניים: גם נתניהו בטוח וגם את המדינה שהם אוהבים: מסורתית, מכבדת את הדת ועם מורשת אבות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות