ח”כ רועי פולקמן על בני גנץ: “צריך להתפכח ממשיחי השקר החדשים”

ח"כ רועי פולקמן בכנס לשכת עורכי הדין באילת: "הציבור צריך לבחון קבלות, ובזירה החברתית יש רב אלוף אחד - משה כחלון" • על הליכוד: "הם בהיסטריה ולכן מפיצים שקרים"
אריה ריבקינד
כ"ז טבת התשע"ט / 04.01.2019 14:19

בכנס של לשכת עורכי הדין שמתקיים הבוקר (שישי) באילת, דחה ח”כ רועי פולקמן, יו”ר סיעת ‘כולנו’, את האיחוד עם הליכוד ותקף את בני גנץ.

בראיון עם העיתונאי אטילה שומפלבי, במהלך ‘שיחת השבת’ בכנס חדלות פירעון של לשכת עורכי הדין שמתקיים באילת, דחה ח”כ רועי פולקמן, את הדיווחים לפיהם בוחנים בליכוד איחוד עם מפלגת ‘כולנו’.

“הליכוד בימים האלה בהיסטריה ולכן הם מפיצים בלי הפסקה שקרים”, אמר ח”כ פולקמן. “זה קורה מכל מיני סיבות, המצב בגוש, וכל מיני דברים אחרים. הליכוד בהיסטריה, והם משקרים.

“כחלון הקים את מפלגת ‘כולנו’ אחרי שהוא היה מספר אחד בליכוד, כיוון שהוא רצה להרים דגל חברתי כלכלי שהיום לצערי לא מעניין את הליכוד, ולכן ‘כולנו’ רצה בבחירות האלה כמפלגה עצמאית ולא חוברת לשום דבר”.

על ההתבטאויות נגד היועץ המשפטי לממשלה, אמר: “אני מאחל לראש הממשלה שלא יהיה כלום, אבל חד משמעית אני רוצה לומר שאין אדם שהוא מעל החוק ולכל מנהיג יש תחליף. לא יכול להיווצר מצב שאין בלתו ושאומרים לא ‘יעלה על הדעת'”.

לדברי ח”כ פולקמן יש תהליכים של ‘דה לגיטימציה’ על מערכת החוק. “זה מדרון חלקלק שאי אפשר לקבל אותו. אין יד קלה על ההדק, ובסוף התהליך אם מחליטים להגיש כתב אישום יש נורמות ציבוריות. הליכוד יכול להוביל את מדינת ישראל, וזה לא תלוי בבן אדם אחד”.

על בני גנץ אמר ח”כ פולקמן: “אני חושב שבסוף הציבור יתפכח מתופעת המשיחים החדשים. בסוף צריך לבחון פוליטיקאים לא על תדמית ולא רק על מה יהיה אלא על עשייה. כחלון הקים את מפלגת כולנו ובא עם קבלות, והוא הרב אלוף החברתי האמיתי של המערכת הציבורית הישראלית. בעיני משיחי השקר זה דבר שצריך להתפכח ממנו בפוליטיקה הישראלית וצריך לבחון על עשייה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות