מזעזע: מי השחית את קבר אביו של היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט?

היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט גילה כי קבר אביו הושחת על ידי אלמונים • היועץ התלונן במשטרה ואמר כי אין לו מושג על רקע מה ארע המעשה • נתניהו: "מעשה מזעזע שיש לגנותו בכל לשון"
דוד ליבוביץ
י"ט טבת התשע"ט / 27.12.2018 20:45

מי השחית את קבר אביו של היועמ”ש אביחי מנדלבליט?

על פי חשיפת חדשות 2, מנדבליט שעלה לפני עשרה ימים לבית הקברות ליום השנה למותה של אימו נדהם לגלות שאלמונים השחיתו את המצבה של אביו המנוח ברוך. לפי החשד העבריינים השתמשו בפטיש או כלי כבד אחר בניסיון לנתץ את המצבה.

מנדלבליט מיד דיווח על כך למשטרה שפתחה בבדיקת הנושא. ממצאים ראשוניים העלו כי לא מדובר בפגיעה אקראית משום שלא נפגעו קברים אחרים שהיו בסביבה. היועץ המשפטי אמר לחוקרי המשטרה שאין לו מושג מה הרקע לפגיעה הזו במצבה של אביו.

השחתת המצבה מגיעה על רקע סערה במערכת הפוליטית בעקבות הפרסום ב”ישראל היום” על כך שנתניהו אמר בשיחות סגורות כי אין בכוונתו לפרוש מתפקידו אם מנדלבליט יחליט על הגשת כתב אישום נגדו. על פי אותו פרסום, בליכוד איימו כי אם אכן מנדלבליט יפרסם את החלטתו בנושא תוך כדי מערכת הבחירות “הוא יהפוך ליעד למתקפה חסרת רחמים מצד בכירי המפלגה”.

 בעקבות הפרסום נתניהו פנה לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן וביקש ממנו לבדוק מיד מי חילל את הקבר. “מעשה מזעזע שיש לגנותו בכל לשון”, מסר נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות