האופוזיציה משכה את החוק לפיזור הכנסת, כי השכל באה עם אינפוזיה

ח"כ שרן השכל נאלצה לעזוב את בית החולים ולהגיע לכנסת עם אינפוזיה - לאחר שלא אושר לה קיזוז • בגלל הרוב הדחוק של הקואליציה ראש הממשלה רותק לאורך כל הזמן להצבעות במליאה
אריה ריבקינד
י"ג כסלו התשע"ט / 21.11.2018 12:50

מליאת הכנסת התכנסה היום (רביעי) לדיונים והצבעות על נושאים שונים, אך בניגוד לכנסים הקודמים – באופוזיציה ביקשו להביך את הקואליציה הצרה, והתכוונו להעביר במליאה בקריאה טרומית שורה של הצעות חוק לפיזור הכנסת.

עם זאת, האופוזיציה משכה את הצעת החוק שהוגשה לפיזור הכנסת, לאחר שהרוב של הקואליציה הובטח עם הגעתה מאשפוז בבית החולים מאיר בכפר סבא של חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד, כשהיא מחוברת לאינפוזיה.

השכל בחרה לצאת מהאשפוז בניגוד להמלצת הרופאים ולהציל את הרוב הקואליציוני ותשוב לבית החולים עם סיומן.

ח”כ השכל אמרה לכאן רשת ב: “מצבי יכול להיות יותר טוב, אבל אני בסדר. הוציאו אותי מטיפול. לצערי האופוזיציה לא הסכימה לקיזוז למרות שאני באשפוז. הרופאים אמרו לא לצאת מבית החולים, אבל אם צריך להגיע כדי לשמור על הקואליציה, אז אני מגיעה. חברי הסיעה התקשרו להגיד לי שאני צריכה להגיע כי אנחנו כרגע על 60-59”.

בגלל הרוב הדחוק של הקואליציה ראש הממשלה רותק לאורך כל הזמן להצבעות במליאה על חוקים שונים שהקואליציה מבקשת להעביר.

גם שר הכלכלה אלי כהן ביטל יציאה לחתימה על הסכם סחר בז’נבה ודחה את הטיסה למחר.

אחד החוקים שצפוי לעלות הוא זה שמקדמת יעל גרמן מיש עתיד, לפיו תותר תחבורה ציבורית בשבת ברחבי הארץ. סיעת ישראל ביתנו הודיעה שתתמוך בהצעה לכשתעלה.

עם זאת, ח”כ חיליק בר מהמחנה הציוני המריא לסין, לאחר שקוזז עם ח”כ יצחק וקנין.

יו”ר סיעת המחנה הציוני, ח”כ יואל חסון, תקף אותו: “לצערי ח”כ חיליק בר בחר לצאת לחו”ל, ללא אישור הסיעה, בנוסף בכוונתו להעדר גם שבוע הבא בזמן ההצבעה על חוק ‘נאמנות בתרבות’. לא אישרתי לחיליק בר להתקזז עם ח”כ ועקנין הוא עשה זאת על דעת עצמו, כל מי שיטען אחרת בקלות ניתן להוכיח טענתי. זה הזמן להתגייס לעבודה בכנסת כדי לנצח את הקואליציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות