העליון הותיר את הנהג במעצר בית • האבא: “הוא ירא שמיים בתחפושת”

בדיון ביקשו באי כוחו של הנהג להקל בתנאים המגבילים, לאחר הגשת כתב האישום נגדו - מכיוון שהמסוכנות שלו והאפשרות שלו לשבש את החקירה קטנה • האבא התנגד: הוא לא ראוי לשום הקלה או פרס
חיים טוויל
ז' תשרי התשע"ט / 16.09.2018 11:49

בית המשפט העליון החליט להשאיר את אליהו בר זכאי, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, שדרס למוות בתל אביב את הנער אילון שלו אמסלם ז”ל – במעצר בית.

בדיון טענו באי כוחו של הנהג להקל בתנאים המגבילים לאחר הגשת כתב האישום נגדו, מכיוון שהמסוכנות שלו והאפשרות שלו לשבש את החקירה קטנה. כך דווח בחדשות ‘כאן’.

אביו של אילון ז”ל, קובי אמסלם, טען בדיון כי כבר היום הנאשם נמצא בהקלה מפני שהוא במעצר בית ולא במעצר, ואין שום סיבה להקל עליו עוד ולאפשר לו לצאת לתפילת יום הכיפורים בבית הכנסת.

“ישבנו שבעה על אילון. כל התפילות – מנחה, ערבית וקדיש אשכבה עשינו בבית. אם יכולנו לעשות את זה בבית, אין שום סיבה שהנאשם שרצח לנו את הילד יצא לתפילות בבית הכנסת עד לסיום המשפט שלו”, אמר האב.

אמסלם הוסיף: “יש לנו אדם ירא שמיים בתחפושת. כי מי שעבר על הדיבר לא תרצח, ומי שעבר על הדיבר לא תענה ברעך עד שקר. מי שראה את אילון ואת חברו דניאל שוכב על המדרכה פצוע, וכל מה שהוא עשה זה להתקשר לחברו ולנסות להגן על עצמו, וכל מה שהוא עשה זה לנסות לשבש את החקירה – אדם כזה לא ראוי לשום פרס”.

משפטו של אלי בר זכאי נפתח לפני עשרה ימים  בבית המשפט המחוזי בתל אביב.  הדיון באולמו של השופט בני שגיא עסק אז בעיקרו בפרטים טכניים. עורך דינו של הנהג, אורי קינן, ביקש מהשופט לדחות את הדיון מסיבות של לימוד חומר החקירה.

לפני יוצר משלושה שבועות הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו כתב האישום נגד בר זכאי – בגין הריגה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תפילות
    16/09/2018 22:16
    הנ
  1. למה חוזרים כל פעם על סנהדריה . הוא גר בהר – נוף.