“נהרג ילד, אתה לא קולט את זה?”: העימות במשטרה בין הדורס לחבריו

אלי בר זכאי, הצעיר בן ה-23 משכונת סנהדריה, החשוד בהריגת הנער אילון שלו-אמסלם ז"ל, שמר על שתיקה במהלך עימות משטרתי עם חבריו - שאמרו לחוקרים: "הוא שתה וודקה" • דרשו ממנו: "תהיה בן אדם - תביע חרטה"
חרדים 10
י"ז אלול התשע"ח / 27.08.2018 22:30

הערב (שני) נחשף העימות הדרמטי בתחנת המשטרה בין אלי בר זכאי, תושה שכונת סנהדריה החשוד בדריסתו למוות של הנער אילון שלו-אמסלם ז”ל, לבין שני חבריו ששהו עימו טרם התאונה.

בחדשות עשר, שהביאו את התיעוד, דווח כי מדובר ככל הנראה בראייה המשמעותית ביותר שקיימת בידי המשטרה בתיק.

במהלך הדיון הסוער אמר, בין היתר, חברו של בר זכאי לחוקר: “הוא שתה וודקה ו-‘XL’ – אני לא יודע כמה”.

במהלך העימות אמר חברו האחר של בר זכאי, תוך שהוא נופל על הרצפה בבכי: “הצעתי לך להיות נהג תורן – נהרג פה ילד בן 13, אתה לא קולט?”.

החשוד מצידו שומר על פנים חתומות לכל אורך העימות, ולא סר משתיקתו גם כאשר אומר לו חברו: “אתה לא מבין מה עובר עליי, אני מרגיש אשמה כי לא נהגתי ברכב. הילד הזה מגיע אליי בחלומות. הרגת ילד אתה מבין את זה?”.

דברי חבריו חשפו את פרטי המקרה באופן אמין יחסית, אך למרות שהפצירו בו: “תהיה בן אדם אלי, תביע חרטה” – ושאלו: “ראית את החדשות בטלוויזיה? ראית את ההורים שלו? את ההלוויה? אתה מבין מה עשית?”, לא הצליחו להוציא ממנו ולא מילה במהלך כל העימות.

עורך הדין אורי קינן, המיצג את אלי בר זכאי, אמר בתגובה לפרסום העימות הדרמטי: ” לא ראוי ולא הגון מצדי לנתח חומרי חקירה לפני שראיתי אותם. האמירות שנאמרו כאילו בשם הלקוח שלי באמצעי התקשורת על התנהגויות כאלו ואחרות שלו, הן אמירות שיצטרכו להיות בבחינת הראיות והמציאות”.

מוקדם יותר היום התייחסה דקלה שלו-אמסלם, במהלך אזכרת בנה שנדרס למוות לפני חודש, לכתב האישום שהוגש נגד אלי בר-זכאי המואשם בהריגת בנה: “לפני ארבעה ימים קראנו עם דפיקות לב את כתב האישום החמור שהוגש נגד הנהג העבריין. היום אנו יודעים שהוא לא רק הרג, אלא רצח באופן מתוכנן”.

אתמול בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את דרישת הפרקליטות לשלוח את בר זכאי למעצר בית עד תום ההליך המשפטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות