ניצחון השבת • משחק הכדורגל בין ארגנטינה לישראל בוטל: לחץ ערבי

ארבעה ימים לפני המפגש המתוכנן באצטדיון טדי בירושלים במוצ"ש - כלי תקשורת בארגנטינה מדווחים: השחקנים וצוות האימון מתנגדים לקיום המסע לישראל • לפי הדיווחים, הלחץ הפוליטי והציבורי בארגנטינה נגד קיום המשחק מול נבחרת ישראל הביא לביטול
נתן פרל
כ"ג סיון התשע"ח / 05.06.2018 23:57

 השבת ניצחה: משחק הידידות של נבחרת ישראל בכדורגל נגד ארגנטינה, בהשתתפות כוכב העל של ארגנטינה ליאו מסי, שאמור היה להיערך במוצאי שבת הקרובה באצטדיון טדי שבבירה – תוך חילול שבת המוני – בוטל.

לפי אתר ‘כאן’, התקשורת בארגנטינה מדווחת הערב כי השחקנים וצוות האימון מתנגדים למסע לישראל, וכי הלחץ שהפעילו הפלסטינים בהפגנות שהתקיימו בברצלונה,  שם קיימה נבחרת ארגנטינה את מחנה האימונים שלה, ובבואנוס איירס – גרם לביטול המשחק.

הנבחרת הארגנטינאית הייתה אמורה להגיע לישראל ביום חמישי הקרוב, כחלק מההכנות לקראת מונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה פעמיים עם נשיא ארגנטינה,  מאוריסיו מקרי, אולם לדברי גורמים בלשכת ראש הממשלה הנשיא אמר לנתניהו שאין לו יכולת להשפיע בנושא קיום משחק הכדורגל בין המדינות.

ח”כ יואל רזבוזוב מיש עתיד תקף את ההתאחדות לכדורגל הארגנטינאית: “קיימו את המשחק כמתוכנן. זו בושה שנכנעתם כך ללחצים הפלסטיניים. חרגתם מהכלל הראשון בספורט – הפוליטיקה מחוץ לספורט”.

ח”כ ג’מאל זחאלקה מ’הרשימה המשותפת’ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “אני מברך את נבחרת ארגנטינה על ההחלטה לבטל את המשחק באצטדיון אלמאלחה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות