תקיפת וביזוי שני החיילים בכפר נבי סאלח: נערה נוספת נעצרה לחקירה

כוח צה"ל עצר הלילה בת נוספת למשפחת תמימי שתועדה מכה ומבזה שני לוחמים בכפר נבי סאלח ביום שישי האחרון • צה"ל: היא חשודה בתקיפה והועברה לחקירה
חיים טוויל
ב' טבת התשע"ח / 20.12.2017 10:13

כוחות הביטחון עצרו הלילה (רביעי) נערה פלסטינית נוספת בחשד לתקיפת וביזוי קצין וחייל צה”ל בכפר נבי סאלח.

לפי צה”ל, היא חשודה בתקיפה והועברה לחקירה.

שמה של הפלסטינית שנעצרה הוא נור והיא בת דודתה של האעיד תמימי, הנערה בת ה-16 שנעצרה אף היא אתמול – לאחר שהשתיים תועדו ביום שישי האחרון כשהן מקללות, מכות וסוטרות לשני החיילים. גם אמא של תמימי נעצרה.

הסרטון בו הן תועדו מכות את החייל והקצין עורר סערה גדולה סביב דרכי ההתמודדות של חיילים עם התגרויות כאלה.

אתמול התייחס שר הביטחון אביגדור ליברמן לאירוע  ורמז כי יהיו מעצרים נוספים. “צה”ל הוא הצבא הכי הומני עם ערכים שלא קיימים בשום מקום אחר”, אמר. “אבל אסור שהומניות תבוא על חשבון העוצמה וההרתעה”.

הוא הוסיף: “מי שמשתולל ביום נעצר בלילה ומי שהיה בסביבה לא התחמק ממה שמגיע לו. לא נאפשר שום פגיעה בחיילים ובקצינים. הדבר החשוב הוא שמי שפגע באותו יום נעצר הלילה”.

במהלך הלילה עצרו כוחות צה”ל ומשמר הגבול 17 ערבים מבוקשים באזור יהודה ושומרון. 13 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דממה
    20/12/2017 10:42
    שושנה
  1. מעניין שרמטכ”לנו מחריש. מה הסיבה לדממתו? האם הוא בעד ביזוי ואיפוק , כשמכים באופן משפיל את חייליו? האם הוא נגד הבזיון הזה? אין אנו יודעים מה מתרחש במוחו…..

  2. לשרוף את בית חמולת תמימי !!!
    20/12/2017 17:02
    ישראלי
  3. להעניש את חמולת תמימי, במלוא החומרה. לשרוף את ביתם. לגרש מהכפר ישראלים ואירופאים שמאלנים, שהם הם שיוצרים פרובוקציות ומלמדים את הערבים להשתגע !!! עכשיו להעניש, ולא לחכות שחמומי מוח יקחו החוק לידיים !!! מקומם לראות ערבייה- נבלה- מכה את בחורינו, חיילי צהל !!!