עוה”ד של שרה נתניהו: “התעקשה על הפוליגרף. מני נפתלי הוא רמאי”

עו"ד יוסי כהן טוען כי מטרת בדיקת הפוליגרף שערכה לא היתה למנוע הגשת כתב אישום נגדה: "כלי תקשורת פנה אליה והציע לה לעשות את זה, והיא החליטה לעשות את זה. אני חשבתי שלא נכון לעשות את הבדיקה הזו, אבל שרה התעקשה"
אריה ריבקינד
י"ב אלול התשע"ז / 03.09.2017 11:28

עו”ד יוסי כהן, פרקליטה של שרה נתניהו, התייחס הבוקר (ראשון), בראיון שהעניק לרשת ב’, לבדיקת הפוליגרף הפרטית שערכה רעיית ראש הממשלה.

כהן סיפר כי בדיקת הפוליגרף לא נערכה ביוזמתה של שרה נתניהו, ואף ציין כי הוא התנגד לעריכת הבדיקה.

לדבריו, “הבדיקה נעשתה לבקשת גוף תקשורת. אני חשבתי שלא נכון לעשות את הבדיקה הזו, אבל שרה התעקשה על כך. משטרת ישראל לא עשתה פוליגרף והרעיון לא עלה מצדה. כלי תקשורת פנה אליה והציע לה לעשות את זה, והיא החליטה לעשות את זה”.

כהן הדגיש: “התוצאות הן ברורות וחדשות, והופכות את הקערה סביב כל מה שקורה במעון ראש הממשלה. היא מראה שהוצאות מעון ראש הממשלה עלו בתקופת מני נפתלי. יש כאן תמונה ברורה וצריך לדעת לקרוא אותה”.

כהן ציין בראיון כי יתפלא מאוד אם יוחלט להגיש כתב אישום נגד שרה נתניהו, ותקף בחריפות את מני נפתלי: “תחשבו שאתם שומעים כל יום דברים מכוערים מאדם כזבן, אלים, אדם שרימה. אתם רוצים לדעת כמה עבירות האדם הזה עשה? היא רצתה להעמיד דברים על דיוקם. הוא רמאי ושקרן פתולוגי.

“הציבור מולעט בשקרים של נפתלי. זה לא נכון שכל החקירה התחילה בגלל שהוא פנה למשטרה. במשטרה ראו שהוא משקר אז עברו לעניין אחר, העניין של המטפלת. הוא ראה שהמטפלת במעון מטפלת באביה של הגברת נתניהו הוא דיווח על כך למשטרה. הוא לא ידע שהיא עזבה את המעון והגברת נתניהו שילמה לה מכספה הפרטי”, הוסיף כהן.

כהן הדגיש: “בחודשים האחרונים אמצעי התקשורת דיווחו כי על זה עומדים להעמיד אותה לדין. לא סביר שתועמד לדין, בכלל אי אפשר להעלות על הדעת. לא על כוס התה שהגישו לאביה ז”ל וגם על החשמלאי”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות