‘השוטר קרע לי את הבגדים’: החרדי שנעצר באלעד בגלל דוח חניה מדבר

אלעד נמנע, חרדי מאלעד, נעצר ביום שלישי ברחוב יהודה הנשיא באלעד, מול אשתו וילדיו, מאחר שלא הייתה ברשותו תעודת זיהוי • בשיחה עם יקי אדמקר ודודי שמוונפלד ברדיו 'קול ברמה' הוא מספר מה קרה דובר המשטרה: "היכו שוטרים בגלל דו"ח חניה לאזרח מפר חוק"
חיים טוויל
י' ניסן התשע"ז / 06.04.2017 11:12

בעקבות דו”ח המבקר על מח”ש שפורסם אתמול, שוחחו הבוקר (חמישי) יקי אדמקר ודודי שמוונפלד ברדיו ‘קול ברמה’ עם החרדי אלעד מנע, תושב העיר אלעד – שתועד בסרטון שהתפרסם בחרדים10 כיצד הוא נעצר על ידי שוטרים בעיר אלעד בגלל רכב שחנה שלא כחוק.

אלעד מנע סיפר בשידור: “שוטר באלעד תקף אותי וקרע לי את הבגדים בגלל דו”ח חניה, הביאו לי שוטרים כאילו אני פורע חוק, אני מרגיש רע וקיבלתי שלושה ימים מעצר בית בגלל דו”ח חניה”.

דובר המשטרה למגזר החרדי שבתאי גרבציק עלה אחריו לשידור והגיב: “מדובר באזרח שסירב להזדהות וזו עבירה על החוק. במקרה הזה אזרחים בעיר היכו שוטרים בגלל דו”ח חניה לאזרח מפר חוק”.

כפי שדווח בחרדים10, חרדי תושב העיר אלעד נעצר ביום שלישי בלילה ברחוב יהודה הנשיא, מול אשתו וילדיו, מאחר שלא הייתה ברשותו תעודת זיהוי.

עד ראייה: “השוטר רצה לתת לו את הדו”ח, אבל הוא לא רצה לקבל. השוטר אמר לו: ‘תביא לי תעודת זיהוי’ – אבל לא הייתה עליו תעודה. בתיעוד ניתן לראות שהוא ביקש להתקשר כדי שיביאו לו את התעודה, אבל השוטר חטף לו את הטלפון”.

במהלך המעצר, התגודדו סביב עשרות חרדים, גברים ונשים, בניסיון למנוע מהשוטר לבצע את המעצר.

אלא שהשוטרים במקום הזעיקו תגבורת של 5 ניידות – והמהומה הסתיימה כשידם של השוטרים על העליונה.

האזינו לשיחה:

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שוטרים מטומטמים
    06/04/2017 16:53
    אלי
  1. בגלל כמה מטומטמים, כל המשטרה סובלת.

    אח”כ, האזרחים סובלים. כי השוטרים הנורמליים, כבר לא מעזים לעצור את הפושעים.

    גלגל הטמטום בעולם….

  2. משטרת מסריחה לא נתנו לו להתקשר שיביאו לו ת.ז
    07/04/2017 11:03
    אודי
  3. הוא לא התווכח עם השוטר על הדוח הוא רק רצה להתקשר שיביאו לו את הת.ז
    והשוטר כנראה היה לחוץ לחרבן או משהו חטף לו את הטלפון והתחיל בלאגן

  4. כל הכבוד לשוטר...
    07/04/2017 17:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. תגידו תודה שזה מדינת ישראל, השוטר לא היה צריך לקרוע לו את החולצה הוא היה צריך לקרוע לו את הפרצוף בדיוק כמו במדינות אחרות שמישהו מתנגד לשוטר…