צו מעצר לענבל אור: ירדה למחתרת • היזמית: “אנשים לפעמים חולים”

ביהמ"ש המחוזי בת"א הוציא צו הבאה לאשת העסקים ענבל אור, לאחר ששוב לא התייצבה לדיון בעניינה: "לעצור את החייבת ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות" • אור: "לא ירדתי לשום מחתרת"
חיים טוויל
ו' ניסן התשע"ז / 02.04.2017 12:31

נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, הוציא הבוקר (ראשון) צו הבאה ליזמית הנדל”ן ענבל אור, הנמצאת בהליכי פשיטת רגל, לאחר שלא התייצבה לדיון בעניינה בבית המשפט.

בצו כתב השופט אורנשטיין: “משטרת ישראל מתבקשת לעצור את החייבת ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות ממעצרה”.

השופט ציין עוד בהחלטתו: “אור לא הגיבה לבקשות, הגם שאלה הומצאו לה, ובהחלטות שניתנו היא נדרשה למסור תגובה. החייבת לא התייצבה לדיון, הגם שנודע לה על ההחלטה. היא אמורה לדעת על ההחלטה לאור בקשת הדחייה שהוגשה על ידה”.

עו”ד איתן ארז, המפרק שמינה בית המשפט לנכסיה של ענבל אור, ציין כי אור ניתקה קשר ואיננה מגיבה לצווי בית המשפט.

“החייבת בעצם ירדה למחתרת גם בהליכים משפטיים אחרים”, ציין ארז והוסיף: “לא מצליחים לבצע לה מסירות. באופן כללי החייבת לא מצייתת לשום צו בית משפט”.

בתגובה להוצאת צו המעצר מסרה ענבל אור: “לא ירדתי לשום מחתרת, אנשים לפעמים חולים ולא יכולים להגיע לדיונים. מצבי הנפשי לא כשורה”.

לפי חדשות 2, בניגוד לטענות לפיהן אור ירדה למחתרת, אשת העסקים הציגה הבוקר אישורים רפואיים לבית המשפט על מצבה הבריאותי. לפי האישורים, אור סובלת מדלקת ריאות ולכן לא היה ביכולתה להגיע לדיון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עינבל אור
    03/04/2017 01:26
    ולדמיר
  1. אין ספק כי גברת זו מטעטעת בבית המשפט ובכולם .עושה מעשה של העדפת נושים .משלמת במזומן לפרקליטיה ולאחרים מאות אלפי ש”ח .והשאלה היא מהיכן..ואולם,מנגד טענתה כי קיימת העדפה בבית המשפט לגבי תיקים אחרים נראחת מיום ליום יותר מוחשית .היתכן כי “פישמן קנה אותי ” היותו חב מליארדים לבנקים ולאוצר אף אחד בפועל לא מנסה לעצרו ולחלט את נכסיו .נראה כי בית המשפט המחוזי דן במעשיו של ה”ה פישמן בידיים סופר רכות ומתחשבות למרות הנזק הישיר והעקיף שעשה וגרם לחסכונות הציבור הרחב.מדוע בית המשפט מסרב לתת כנגדו צו לפש”ר ?מדוע בית המשפט לא נותן גב לעו”ד בנקל ?
    מה מסתתר אחרי מעשי בית המשפט במקרה פישמן ?היתכן כי למישהו בבית המשפט יש קשר ישיר או עקיף לפישמן ומשכך, מתייחס אליו בכזו עדינות ?!