מטופל שפך בנזין על אחות בקופת חולים בחולון – והצית אותה למוות

אדם הלוקה בנפשו הגיע לסניף קופת חולים ברחוב קפלן בעיר והצית את האחות טובה קררו ז"ל • הנוכחים ניסו לסייע לה, אך מותה נקבע במקום • המשטרה עצרה בתום מצוד את החשוד, תושב חולון בן 78, ניצול שואה
חיים טוויל
ט"ז אדר התשע"ז / 14.03.2017 11:42

טובה קררו, בת 56, עובדת קופת חולים נספתה הבוקר (שלישי) בשריפה בסניף קופת החולים ברחוב קפלן בחולון.

על פי החשד, מטופל כבן 78, תושב העיר, נכנס לסניף ושפך דלק לחדר שבו הייתה האישה, והצית אותה.

פרמדיקים של מד”א נאלצו לקבוע את מותה.

החשוד בהצתה נמלט מקופת החולים, כוחות משטרה שפתחו בסריקות הצליחו לאתר אותו ולעצור אותו. בשעה זו הוא נלקח לחקירה.

לפי דיווח בחדשות 10, החשוד בהצתת האחות בחולון הוא ניצול שואה. קיבל מהאחות חיסון נגד שפעת וסבר שהאחות הרעילה אותו. לכן החליט להצית אותה. האיש סובל מהפרעה נפשית קשה מאוד.

פראמדיק בכיר במד”א אופיר פרנטקי סיפר: “כשהגענו למקום הבחנו בעשן סמיך, לאחר פעולות הכיבוי אותרה במבנה אישה בשנות ה-40 כשהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. בנוסף טיפלנו ב-3 נפגעי חרדה ופינינו אותם לבית החולים וולפסון”.

מפקדת מרחב איילון במשטרה, ניצב משנה סיגל בר צבי, אמרה בזירה: “הבוקר הגיע אדם לקבל טיפול בקופת החולים, הוא לא היה שבע רצון ותוך כדי דין ודברים שפך חומר דליק על האחות שטיפלה בו באותה עת, חומר שהביא איתו מבעוד מועד והצית אותה. למרבה הצער האחות נהרגה, מאמצים להחיותה לא צלחו והיא נפטרה”.

שר הבריאות יעקב ליצמן הביע זעזוע מהמקרה ואמר: ”מדובר בחציית כל הקווים האדומים של אלימות אסורה ומסוכנת. אני סומך על משטרת ישראל שמקיימת בשעה זו בדיקות ראשוניות כדי לחקור את האירוע הקשה ונמתין לקבלת ממצאים אלו.

”אני מבקש לגבות את הצוותים הרפואיים ולחזק את הרופאים, האחיות וכלל עובדי מערכת הבריאות. לא נוכל להשלים עם מקרי אלימות נגד אנשי הרפואה ואין סיבה שתצדיק התנהגות נפשעת מעין זו. תנחומיי למשפחה היקרה בשעתה הקשה״.

מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: ״מדובר במקרה קשה ומזעזע של אלימות ורצח כלפי עובדי מערכת הבריאות. ניתן למשטרה לחקור מהר ולמצות את הדין עם העבריין. אנחנו נמצאים בקשר עם קופת החולים ושולחים את תנחומינו למשפחה שנמצאת באבל קשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזעזע ורחמנות
    14/03/2017 18:08
    שולי
  1. אם הוא איים קודם היה
    צריך לקחת ברצינות איומים של מופרעים נפשית