‘הפלג הירושלמי’ התפרע בכבישים • צפו: ריקודים, מעצרים – וזרנוקים

מאות מפעילי 'הפלג' הפגינו היום בצומת בר אילן, ב"ב, אלעד ובצומת שילת - בגלל מעצר תלמיד ישיבת בריסק, בגין עריקות מצה"ל • גם כביש 1 נחסם לתנועה במחלף לטרון • המשטרה פעלה ביד קשה מול המפגינים • 31 מפגינים נעצרו בירושלים ובית שמש • צלם חרדים10 עם תיעוד מהשטח
איתמר זינגר
י"ג שבט התשע"ז / 09.02.2017 16:25

מאות פעילי הפלג הירושלמי’ הפגינו אחר הצהרים (חמישי) בצומת בר אילן בירושלים, בבני ברק, אלעד וצומת שילת  נגד מעצרו של תלמיד ישיבת בריסק שנכלא ל-10 ימים בגין עריקות מצה”ל.

31 מהמפגינים נעצרו בירושלים בבית שמש וירושלים. לאחר כשעתיים של התפרעויות, כל הכבישים נפתחו לתנועה.

• בצומת בבר אילן בירושלים המשטרה לא התערבה וקראה למפגינים באמצעי הכריזה לפנות את הכביש. המפגינים לא נענו להוראות החוזרות ונשנות של המשטרה לפנות את הציר והמשיכו בהפרות הסדר תוך שהם מתיישבים על הכביש וחוסמים את הציר.

 המפגין רוקד ושר כל הדרך אל המעצר • צפו 

במהלך פיזורם, בין היתר באמצעות מכת”זית, המשטרה עצרה מפירי סדר. הציר פתוח לתנועה.  בהודעת המשטרה נאמר: “בצומת בר אילן כמה עשרות חרדים מפגינים וחסמו את הכביש. משטרה ערוכה במקום”.

• גם ברחוב שבטי ישראל הפגינו כ-40 חרדים קיצונים מהעדה החרדית. .

• כמה עשרות חרדים חסמו את רחוב הירדן בבית שמש. 6 מפירי סדר נעצרו. הציר נפתח לתנועה.

את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק • צפו 

• רחוב רבי עקיבא בבני ברק נחסם לתנועה לכל אורכו, בשל הפגנת הפלג. ציבור הנהגים התבקש להשתמש בדרכים חלופיות.

• צומת כנות כביש 40 נחסם על ידי כ-100 מפגינים. כוחות משטרה פינו אותם.

• גם כביש 1 למערב, נחסם לתנועה במחלף לטרון לאחר שכ-30 מפגינים התפרצו אל הכביש.

מול השוטרים: רוקדים ושרים באמצע הכיכר • צפו 

לקראת ההפגנות הופצה לפעילי הפלג הודעה מוקלטת בה נאמר: “נבלה נעשתה בישראל! כל הגולה כמדורת אש! בעקבות חוצפתם ועזותם הנוראית של שלטונות הצבא להמשיך ולעכב את בן העליה גיבור החיל מאחורי סורג ובריח, וכהוראתו הברורה והנחרצת של רבנו הגדול מרן ראש הישיבה שליט”א נצא כולנו להגן בגופנו כדי שלא תאבד שארית יעקב”.

צילום: פלאש90

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם אתם חושבים שבגזירות שמד של הציונים, - חכי
    09/02/2017 17:08
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אם אתם חושבים שבגזירות שמד של הציונים, – חכי”ם -משטיימניסטים יצליחו לגייס אפילו יהודי אחד, או יהודיה אחת, או ילדה אחת, טעות גדולה היא זאת.
    עברנו את פרעה 210 שנים ולא שינינו שמותינו לבושינו ולשונינו.
    עברנו את נבוכדנצר 70 שנה, ולא התגייסנו.
    וגם עברנו את אנטיוכוס ומלכות יון ולא התגייסנו.
    וגם את מלכות רומא עברנו והמשכנו להיות יהודים, ולא התגייסנו.
    עברנו ולא התגייסנו, והמשכנו להיות יהודים חרדים “המכונים היום “סיקריקים” ע”י “כת משכילים בני ברק” נעבור גם את “חידוש גזירת גיוס השמד” של יהדות התורה-הבריונים אפ’ עם גפני וליברמן…

    הרדיפה הזאת דומה בדיוק לרדיפת שונאי הדת ימ”ש שאם הי’ נדמה להם עוולה אצל בעל זקן ופאות היו מאשימים את כל בעלי הזקנים ופאות. וכן חידוש גזירת השמד ע”י “מועצת השמד” בכדי לגרות יותר את האש נגד הקדושה ר”ל לא יעזור לכם. אתם פשוט עמלקים.

    כן נעבור את גם את שלטונות הציונות, וגם את העסקנים והשופטנים שלהם, ואנחנו בשם ד’ נעשה ונצליח, שהרי למחות על כבוד שמים היא מעל הכל. נראה לי שכולכם מקנאים בנו, אחרת אני לא מבינה את גודל הפרסום נגדינו. אפילו פרעה הרשע, לא גזר אלא על הזכרים, ואתם גוזרים גם על הנשים.

    נגמר עולם הגאווה והשקר ! גאולה התחילה ! אורו של משיח נמצא! משיח בדרך לתת פקודות לניהול העולם, וכל מי שמתחזקת באמת מתקרב יותר ויותר את הגאולה!!!! כבר היה הרבה אנשים שרצו לעקור את יסודי תורותינו הקדושה, אתם לא הראשונים, מי אתם שתשפטו אותם, ההפגנות שלנו בקדושה וטהרה ומעל כל קיום המצות שלכם. ובס”ד יקוים אצלינו וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, אמן כן יהי רצון.

  2. הפלג שמקדשים שם שמים
    09/02/2017 17:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אשריכם בני תורה פלג העומדים בפרץ נגד השמד והזימה בצבא. להתחזק באמונה בד’ ית’ שמו. אלו גיבורי ישראל!!!!!! כנראה שהמפגינים האלו אנשים גבורים וחזקים והשם ית’ יעזור להם כדכתיב אלוקים יבקש את הנרדף.