“הלילה עבר בשלום”: הצוות הרפואי דן האם לבצע הליך רפואי מורכב

הלילה עבר בשלום על הרב שטיינמן: לא חלה הרעה • עדיין לא ברור האם התייצבות שנרשמה מאמש מספיקה כדי לבשר על שינוי שיוביל לביטול הצורך לבצע הליך רפואי מורכב • המנהל הרפואי של בית החולים: "ככל הנראה נצטרך לבצע הליך על מנת להקל על ראש הישיבה ועל כך נדון"
יוסף גרינבוים
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 09:05

לקיים בנו חכמי ישראל:  הלילה (שני) לא חל שינוי במצבו של הגראי”ל שטיינמן, המאושפז מאז מוצאי שבת בבית החולים ‘מעיני הישועה’ בבני ברק, בעקבות מצוקה נשימתית וזיהום.

כפי שדווח אמש מחרדים10, הנשימות של ראש הישיבה הפכו לסדירות יותר ופחות מהירות.

לדברי מקורבי ראש הישיבה, עדיין לא ברור האם התייצבות שנרשמה מאמש מספיקה כדי לבשר על שינוי שיוביל לביטול הצורך לבצע הליך רפואי מורכב: הרדמה והנשמה או לנקב את קנה הנשימה כפי שעשו להגר”י אדלשטיין.

הבוקר יקיים הצוות הרפואי המטפל בראש הישיבה התייעצות  על המשך הטיפול הנדרש כדי להקל על המצוקה הנשימתית.

המנהל הרפואי של ‘מעייני הישועה’ פרופסור מוטי רביד אמר הבוקר: “הלילה עבר בשלום. המצב יציב ובשליטה. אנחנו מטפלים בזיהום ובמצוקה הנשימתית”. עם זאת, הוא ציין כי “ככל הנראה נצטרך לבצע הליך על מנת לסייע ולהקל על ראש הישיבה ועל כך נדון”.

תלמידיו של ראש הישיבה אומרים: “בזכות התפילות הרבות בכל ריכוזי היהדות הנאמנה בארץ ובעולם, הרופאים מציינים הבוקר שיש שיפור והתייצבות במצבו.

“אמנם צריך עדיין תפילות חזקות כדי שנזכה שימשיך לנשום בכוחות עצמו. יצוין שרבינו בהכרה מלאה ומתקשר כל העת עם הסובבים. כיון שאנחנו רואים שהתפילות עוזרות – על כן חובה עלינו להמשיך לזעוק ולבקוע שערי שמיים”.

התפללו לרפואת רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמרן הרב עובדיה ע
    30/01/2017 09:30
    ספרדי גאה
  1. כשמרן היה מאושפז לפני שלוש שנים, לא שמענו אף אחד מראשי הישיבות האשכנזיות או את הרב קנייבסקי קורעים שערי שמיים לרפואתו… מעניין למה… יכול להיות שזה בגלל שהוא ספרדי?