הרב שטיינמן מאושפז בטיפול נמרץ: “בבדיקות הבוקר ראו שיפור”

הלילה חל שיפור במצב בריאותו של הרב שטיינמן המאושפז ב'מעייני הישועה', בעקבות דלקת ריאות ומצוקה נשימתית • בית החולים: "בהתייעצות הבוקר הוגדר מצבו כמתאושש" • "התפלל שחרית והושב על כורסא בחדרו" • הצוות הרפואי ורופאו האישי יתכנסו על מנת להחליט על המשך הטיפול
יוסף גרינבוים
כ"ו כסלו התשע"ז / 26.12.2016 08:55

לקיים בנו חכמי ישראל: במהלך הלילה (שני) חל שיפור קל במצב בריאותו של הגראי”ל שטיינמן, המאושפז מאז אתמול אחר הצהרים במרכז הרפואי ‘מעייני הישועה’ בבני ברק, בעקבות דלקת ריאות ומצוקה נשימתית.

מקרובי ראש הישיבה אומרים, כי “ברוך ה’ בבדיקות הבוקר ראו שיפור”.

המקורבים מקווים, כי מגמת שיפור מצבו הבריאותי תימשך גם היום.

הבוקר התפלל הגראי”ל תפילת שחרית כ’וותיקין’, כפי שהוא נוהג כל השנים, בחדרו בבית החולים, כאשר לפני התיבה עוברים בתפילות מקורביו.

המנהל הרפואי של ‘מעייני הישועה’, פרופ’ מוטי רביד, ציין הבוקר כי השיפור משמעותי וכי עם קבלת תוצאות בדיקות שיגיעו בצהרים, תתקיים התייעצות של רופאי בית החולים לגבי המשך הטיפול בראש הישיבה – כאשר מקורביו מקווים כי תישקל גם האפשרות לשחררו אל ביתו.

מהמרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’  נמסר הבוקר: “בהתייעצות הבוקר הוגדר מצבו הרפואי של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן שליט”א כמתאושש.

“במהלך הצהריים יקיים המנהל הרפואי פרופ’ מוטי רביד התייעצות רפואית חוזרת עם מנהל המחלקה לטיפול נמרץ פרופ’ פטריק סורקין ועם רופאו של מרן ראש הישיבה פרופ’ אברהם ויינברגר, בה יוחלט אודות המשך הטיפול הרפואי.

“הבוקר התפלל מרן שחרית והוא הושב על כורסא בחדרו”.

בתוך כך, בכל היכלי התורה, הישיבות ובתי הכנסת מתפללים לרפואתו השלימה של רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא.

כבר אמש ביקש הגר”ח קנייבסקי להורות לציבור לשאת תפילה ופרקי תהלים.

הרב מרדכי בונים זילברברג, מתלמידיו של הגראי”ל, שהגיע אל בית הגר”ח ועידכן כי “הרב שטיינמן נמצא בטיפול נמרץ” – נענה: “שמעתי. כן. שתהיה לו רפואה שלמה בקרוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות