ברק מאשים: נתניהו והשרים ניצלו גל השריפות להסתה נגד הערבים

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף בחריפות את ראש הממשלה והשרים: "האיום המרכזי על עתיד ישראל - ה'דיבוק' הלאומני של מנהיגי הימין ונתניהו בראשם" • ליגלג על טרור ההצתות: "עוד מעט קט ולנגד עינינו יצמח 'איום 'קיומי' חדש של שריפת עם ישראל בתוך בתיו"
יוני גרין
כ"ז חשון התשע"ז / 28.11.2016 21:10

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, לא נרגע: באירוע השקת ספרו של אלוף (במיל’) שלמה גזית, הוא מתח ביקורת על התנהלות ראש הממשלה והשרים, לקראת העלאת חוק ההסדרה להצבעה בקריאה ראשונה ואמר כי “הדיבוק הלאומני של מנהיגי הימין ובראשם נתניהו – זהו האיום המרכזי היום על עתידה של מדינת ישראל”.

ברק הוסיף: “מנהיגי הימין בממשלה ובראשם נתניהו מפחדים. והפחד מעוור את העין ונועל ומשתק את חרות המחשבה ואוטם את הלב – ומזין תחושת קורבן שאיננה נגמרת”.

ברק התייחס בנאומו גם לגל השריפות והאשים את נתניהו והשרים בניצול השריפות כדי להסית נגד האוכלוסייה הערבית. “כשמתבוננים אל ההנהגה הפוליטית רואים פופוליסטים, רואי שחור ולבן בלבד, בעיקר שחור, שרואים פה דבר אחד, ורק דבר אחד: ‘אינתיפאדת האש’…”

ברק ליגלג על טרור ההצתות: “עוד מעט קט ולנגד עינינו יצמח ‘איום ‘קיומי’ חדש של שריפת עם ישראל בתוך בתיו שלו בלב ישראל”.

לדברי ברק, “ברור ומוסכם על הכל שבמציתים ובמסיתים להצתה יש לטפל ביד ברזל… בכל חומרת הדין יש לנהוג במציתים ובמסיתים של השבוע, אך הם אינם מייצגים את ערביי ישראל או את העם הפלסטיני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות