חשוד בגניבה: מעצר ראש המועצה הדתית בשדרות הוארך עד יום ה’

בית המשפט השלום בבאר שבע האריך עד ליום חמישי בערב את מעצרם של סגן ראש עיריית שדרות, של ראש המועצה הדתית בעיר, ושל עובד נוסף בעירייה • מעצרו של מנהל רכש בעירייה הוארך עד יום רביעי • חשודים בקבלת דבר במרמה, גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים
חיים טוויל
י"ג חשון התשע"ז / 14.11.2016 19:30

בית המשפט השלום בבאר שבע האריך עד ליום חמישי בערב את מעצרם של סגן ראש עיריית שדרות, אנטולי נחשונוב, של ראש המועצה הדתית בעיר וסגן ראש העיר לשעבר אורן מלכה, ושל עובד נוסף בעיריית שדרות – במסגרת חקירה שמנהלת יחידה ארצית של משטרת ישראל, בגין חשד למעורבות בפרשה שעניינה ביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים.

השלושה ישוחררו ביום חמישי בערב בתנאים מגבילים, ובהם מעצר בית מלא משך שבעה ימים והרחקה מהעירייה ומהמועצה הדתית למשך חודש.

מעצרו של מנהל רכש בעירייה, נתי משה, הוארך עד יום רביעי בגין החשדות.

על פי החשד, קיבלו מי מהחשודים במרמה כספים, בין היתר באמצעות יצירת מצג שווא, דיווח כוזב על שירותים/אירועים שכלל לא ניתנו/התקיימו בפועל, גביית יתר בעבור שירותים/אירועים זאת במגוון תחומים בהקשר לפעילות קליטה ושירותי דת בעיר.

במסגרת הפעילות הבוקר, אשר בוצעה בתום חקירה סמויה שביססה את החשדות לכאורה, עיכבה יחידה ארצית של המשטרה את החשודים לחקירה וביצעה חיפושים בבתי החשודים ובמשרדים – לרבות בבניין העירייה ובמשרדי המועצה הדתית בעיר.

“החקירה מלווה על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) ומצויה בראשיתה. מטבע הדברים בשלב זה לא ניתן למסור פרטים נוספים”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות